www.pustomyty-rada.gov.ua

  • Збільшення розміру шрифта
  • Звичайний розмір шрифта
  • Зменшити розмір шрифта
Home /
Новини та події

33 СЕСІЯ

Друк

Останнє оновлення на Четвер, 01 лютого 2018, 16:47
 

До уваги платників! Залишились лічені дні, щоб отримати податкову знижку за 2016 рік!

Друк

Про це інформував в.о.начальника Галицької ОДПІ Головного управління ДФС у Львівській області Тарас Іванович Левицький під час брифінгу для представників засобів масової інформації.
Розповів, коли виникає право на податкову знижку по іпотечному кредиту, а саме, звернув увагу платників на те, що згідно із пп.166.3.1 п.166.3 ст.166 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платник податку на доходи фізичних осіб (далі – платник податку) має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень п.164.6 ст.164 ПКУ, фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати у вигляді частини суми процентів, сплачених таким платником податку за користування іпотечним житловим кредитом, що визначається відповідно до ст.75 ПКУ.
Як отримати фізичній особі-підприємцю довідку про доходи
Про свої доходи громадяни можуть дізнатися у ДФС дистанційно
Також Тарас Іванович інформував, що з 11 грудня використовуємо нові форми реєстраційних документів для отримання ЕЦП.
Підростаючому поколінню про податки
Про чергові зміни до критеріїв блокування податкових накладних
Податкові сервіси ДФС України - допомога для платників податків
Андрій Кобільник нагадав, що Законом України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» з 1 січня 2017 року встановлено місячну мінімальну заробітну плату в розмірі 3200грн., з якої повинні бути сплачені усі податки та єдиний внесок. Акцентував увагу, на те, що у 2017 році суттєво посилилася відповідальність за порушення законодавства про працю.
Нагадав, що під час оформлення з працівником трудових відносин суб’єкт господарювання має повідомляти про нового працівника орган ДФС. Без повідомлення податкової про прийняття на роботу працівника не можна допускати до роботи. Постановою КМУ від 17.06.2015р. №413 визначено механізм повідомлення податкової про прийнятих працівників. У додатку до цієї постанови міститься форма повідомлення, яке необхідно подавати до податкової за місцем обліку як платник ЄСВ за розробленою формою до початку роботи працівника згідно з укладеним трудовим договором. У повідомленні треба відобразити: реєстраційний номер облікової картки підприємця; прізвище, ім'я, по батькові працівника; реєстраційний номер облікової картки працівника; номер і дату розпорядження про прийняття на роботу; дату початку роботи.
На зустрічі з платниками податків в ГалицькійОДПІ про нормативно-правове забезпечення роботи СМ КОР
Крім того Андрій Кобільник інформував, що 17 листопада 2017 року набули чинності зміни до критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (наказ Міністерства фінансів України від 09.11.2017 №926).
Сихівське відділення Галицької ОДПІ запрошує громадян за податковою знижкою
Важливі новації у нарахуванні ЄСВ
Днями в Сихівському відділенні Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області відбулася зустріч заступника начальника – начальника Сихівського відділення Галицької ОДПІ Ігоря Лазорко із платниками податків та громадськістю на тему: «Новації у нарахуванні ЄСВ. Електронні сервіси ДФС України».
Ігор Ларорко розповів як виправити помилку у Звіті з єдиного внеску за попередні періоди. Порядок виправлення помилок передбачено в розділі V Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженому наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015р. №435 (далі – Порядок).
Роз’яснення з цього приводу та як у Звіті з єдиного соціального внеску відобразити індексацію за попередні періоди надано Державною фіскальною службою України в листі від 03.10.2017р. №16871/5/99-99-13-02-01-16 «Щодо розгляду звернення».
Крім того Ігор Лазорко інформував, що платники єдиного внеску та застраховані особи можуть отримати інформацію з реєстру страхувальників у формі витягу. Розповів що Порядок надання інформації з реєстру страхувальників затверджений наказом Міністерства фінансів України від 21.07.2017 № 651.
Які податкові накладні/розрахунки коригування не підлягають Моніторингу для зупинення їх реєстрації
Днями в Сихівському відділенні Галицькій ОДПІ відбулася зустріч заступника начальника – начальник Сихівського відділення Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області Ігоря Лазорка з платниками податків та гомадськістю на тему: «Які податкові накладні/розрахунки коригування не підлягають Моніторингу для зупинення їх реєстраці. Електронні сервіси ДФС України. Мінімальна заробітна плата».
Відкриваючи захід Ігор Лазорко інформував, що якщо за результатами перевірки ДФС встановлено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідає одній з цих ознак, – така податкова накладна/розрахунок коригування не підлягає Моніторингу.
Тарас Левицький нагадав, що Законом України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» з 1 січня 2017 року встановлено місячну мінімальну заробітну плату в розмірі 3200 грн., з якої повинні бути сплачені усі податки та єдиний внесок. Акцентував увагу, на те, що у 2017 році суттєво посилилася відповідальність за порушення законодавства про працю.
Акцентував увагу плаників податків, що під час оформлення з працівником трудових відносин суб’єкт господарювання має повідомляти про нового працівника орган ДФС. Без повідомлення податкової про прийняття на роботу працівника не можна допускати до роботи. Постановою КМУ від 17.06.2015р. №413 визначено механізм повідомлення податкової про прийнятих працівників. У додатку до цієї постанови міститься форма повідомлення, яке необхідно подавати до податкової за місцем обліку як платник ЄСВ за розробленою формою до початку роботи працівника згідно з укладеним трудовим договором. У повідомленні треба відобразити: реєстраційний номер облікової картки підприємця; прізвище, ім’я, по батькові працівника; реєстраційний номер облікової картки працівника; номер і дату розпорядження про прийняття на роботу; дату початку роботи.
Учням про податки

Тарас Левицький інформував, що реалізація права на податкову знижку – це можливість повернути частину податку на доходи фізичних осіб, сплаченого громадянами із заробітної плати.

Нагадав, що податкова знижка для фізичних осіб, які не є суб’єктами господарювання, – це документально підтверджена сума витрат платника податку – резидента у зв’язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у резидентів – фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу у вигляді заробітної плати, у випадках, визначених Податковим кодексом України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ).

Зокрема, відповідно до ст.166 ПКУ податкова знижка надається, якщо фізичною особою протягом звітного року понесені витрати, пов’язані зі сплатою за навчання в вищих та професійно-технічних навчальних закладах, внесками на благодійність, відсотками за іпотечним кредитом, витратами на переобладнання машин під біопаливо, витратами на отримання доступного житла за державними програмами тощо.

Для отримання податкової знижки за результатами 2016 року фізичній особі необхідно подати податкову декларацію про майновий стан і доходи, затверджену наказом Міністерства фінансів України від 02.10.2015 №859 зі змінами за місцем своєї реєстрації до 31 грудня 2017 року.

Тарас Левицький наголосив платникам податків, що залишись лічені дні, щоб отримати податкову знижку за 2016 рік! У разі, якщо до кінця року, наступного за звітним, платник не скористається правом на нарахування податкової знижки, таке право на наступний податковий рік не переноситься.

Право на податкову знижку у платника податків виникає у разі, якщо за рахунок іпотечного житлового кредиту будується чи купується житловий будинок (квартира, кімната), визначений платником податку як основне місце його проживання, зокрема, згідно з позначкою в паспорті про реєстрацію за місцезнаходженням такого житла. (п.175.1 ст.175 ПКУ).

При цьому, відповідно до пп.166.2.1 п.166.2 ст.166 ПКУ, до податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними розрахунковими документами зокрема квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача). У зазначених документах обов’язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк їх продажу (виконання, надання).

Відповідно до п.175.4 ст.175 ПКУ право на включення до податкової знижки суми, розрахованої згідно зі ст.175 ПКУ, надається платнику податку за одним іпотечним кредитом протягом 10 послідовних календарних років починаючи з року, в якому:

• об’єкт житлової іпотеки придбавається;

• збудований об’єкт житлової іпотеки переходить у власність платника податку та починає використовуватися як основне місце проживання.

У разі, якщо іпотечний житловий кредит має строк погашення більше ніж 10 календарних років, право на включення частини суми процентів до податкової знижки за новим іпотечним житловим кредитом виникає у платника податку після повного погашення основної суми та процентів попереднього іпотечного житлового кредиту.

На завершення брифінгу Тарас Іванович нагадав, що останній термін подання до контролюючого органу податкової декларації про майновий стан і доходи для отримання податкової знижки за 2016 рік – 31 грудня 2017 року.

Тарас Левицький через представників мас-медіа подякував усім сумлінним платникам податків Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області за сплату податків і зборів до державної скарбниці України.

Днями в Галицькій ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області відбулася зустріч в.о.начальника Галицької ОДПІ Тараса Левицького із платниками податків на тему: «Електронні сервіси ДФС України. Мінімальна заробітна плата».

Тарас Левицький розповів до якого контролюючого органу має право звернутись ФОП для отримання довідки про доходи та за який період може бути надана така довідка.

Згідно зі ст.1 Закону України «Про звернення громадян» від 02 жовтня 1996 року №393/96-ВР із змінами та доповненнями (далі – Закон №393) громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, зокрема із заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних та особистих прав і законних інтересів.

Статтею 20 Закону №393 визначено, що звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання.

Пунктом 177.5 ст.177 та п.296.4 ст.296 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI, зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ), передбачено, що фізичні особи – підприємці (далі – ФОП) подають до контролюючого органу податкову декларацію за місцем своєї податкової адреси.

Платники єдиного податку для отримання довідки про доходи мають право подати до контролюючого органу податкову декларацію за інший, ніж квартальний (річний) податковий (звітний) період, що не звільняє такого платника податку від обов’язку подання податкової декларації у строк, встановлений для квартального (річного) податкового (звітного) періоду (п.п.296.8 ст.296 ПКУ).

Податковою адресою платника податків – фізичної особи визнається місце її проживання, за яким вона береться на облік як платник податків в контролюючому органі (п.45.1 ст.45 ПКУ).

Відповідно до ст.291 розд.І Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 12.04.2012 №578/5, облікові справи платників податків і зборів (обов’язкових платежів) зберігаються протягом 5 років після припинення діяльності таких суб’єктів господарювання.

Отже, ФОП може отримати за письмовим зверненням в контролюючому органі за місцем своєї податкової адреси довідку про доходи на підставі поданої (-их) податкової (-их) декларації (-ій) за будь-який період здійснення підприємницької діяльності, зазначений у заяві.

У разі припинення підприємницької діяльності ФОП, термін збігу зберігання облікових справ у контролюючому органі становить 5 років.

Під час зустрічі також обговорювалися питання своєчасної сплати податків, погашення заборгованості, легалізації заробітної плати та рівномірне наповнення місцевого бюджету, а також проблемні питання, які виникають у платників під час застосування новацій податкового законодавства.

На завершення зустрічі учасники отримали відповіді на проблемні запитання, які їх цікавили.

В.о.начальника Галицької ОДПІ Тарас Левицький висловив подяку учасникам зустрічі та запевнив, що думка представників бізнесу є важливою в діяльності фіскальної служби.

Днями в Галицькій ОДПІ Головного управління ДФС у Львівській області відбулася зустріч в.о.начальника Галицької ОДПІ Тараса Левицького із платниками податків на тему: «Електронні сервіси ДФС України. Мінімальна заробітна плата. Актуальні зміни законодавства».

Тарас Левицький розповів платникам податків, що Державна фіскальна служба продовжує удосконалювати електронні сервіси для платників податків.

Зміни, набули чинності 21 листопада 2017 року, відповідно до наказу Мінфіну від 29.09.2017 №822 «Про затвердження Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.10.2017 за №1306/31174.

Наразі для отримання фізичними особами відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків можна звернутися до податкової інспекції безпосередньо або в електронному вигляді. Для подачі заяви в електронній формі обов’язковим є використання електронного цифрового підпису. За результатами обробки запиту на електронну адресу платника надходить відповідь, що містить відомості про суми доходів.

Отримати інформацію про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру можна й у Електронному кабінеті платника.

Даний сервіс доступний на веб-порталі ДФС у рубриці: Фізичним особам/Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді http://sfs.gov.ua./fizichnim-osobam/vidomosti-doxid/.

Також скорочено термін реєстрації фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (ДРФО) з 5 до 3 днів. Для зручності, громадяни, які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, мають можливість подати документи для реєстрації або внесення змін до ДРФО через будь-який контролюючий орган.

Для вдосконалення процедур ідентифікації та автентифікації клієнтів під час надання послуг електронного цифрового підпису внесено зміни до Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС.

Зміни набудуть чинності через 10 календарних днів із дня їх розміщення (публікації) на сайті АЦСК ІДД ДФС (із 11.12.2017), після чого інформаційне наповнення ресурсу буде приведено у відповідність до цих змін.

Крім цього, наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС «Про затвердження форм реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису» від 29.11.2017р.  №150 затверджено нові форми реєстраційних документів:

-Договір про надання послуг електронного цифрового підпису;

-Реєстраційна картка (для фізичної особи);

-Реєстраційна картка (для юридичної особи);

-Додаток до Реєстраційної картки;

-Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа;

-Додаток до заяви про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.

Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набувають чинності 11 грудня 2017 року.

Наприкінці зустрічі присутні дійшли згоди щодо необхідності та корисності проведення зустрічей представників податкової служби та платників податків.

Нещодавно фахівцями Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області організовано та проведено зустріч з учнями ЛССЗШ №28.

Фахівеці Галицької ОДПІ розповіли школярам про податки та історію їх виникнення, державний бюджет, Державну фіскальну службу та її функції.

В ході бесіди зацікавлені школярі поставили значну кількість запитань: про податки, про наповнення бюджету, різні види оподаткування та інше, на які отримали вичерпні відповіді.

Після прослуханої лекції учні почали жваво обговорювати, та висловлювали свої думки, ставлення до податків.

Днями в Пустомитівському відділенні Галицької ОДПІ Головного управління ДФС у Львівській області із платниками податків на тему: «Зіни до критеріїв блокування податкових накладних. Електорнні сервіси ДФС Україн».

Відкриваючи захід Андрій Кобільник інформував, що Наказом Міністерства фінансів України від 09.11.2017 №926 (далі - Наказ №926) внесено Зміни до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Критерії). Його зареєстровано в Міністерстві юстиції України 13 листопада 2017р. за №1382/31250. Наказ №926 опубліковано в «Офіційному віснику України» від 17.11.2017 №90 і з дати опублікування – 17 листопада 2017 року він набрав чинності.

Андрій Кобільник інформував, що відповідно до внесених Наказом №926 змін передбачається:

• автоматичне врахування системою Моніторингу інформації з Таблиці даних платника податку (далі - Таблиця) і для платників, у яких значення показників D та P, розрахованих у порядку, наведеному у підпункті 4 пункту 5 цих Критеріїв, мають такі розміри: D > 0,02, P < Pм х 1,3, та обсяг постачання товарів/послуг у податкових накладних/розрахунках коригування, складених з 01 січня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН), зазначених в інформації згідно з додатком до цих Критеріїв, становить більше 25 відсотків загального обсягу постачання за період з 01 січня 2017 року;

• приймання комісією ДФС рішення про неврахування інформації з Таблиці, у разі якщо до контролюючого органу надійшла інформація про надання платником недостовірної інформації в Таблиці, або інша податкова інформація, що свідчить про ризиковість операції. Якщо така інформація була врахована системою Моніторингу автоматично, то після прийняття Комісією ДФС рішення про неврахування інформації в порядку, передбаченому цим пунктом, така інформація з Таблиці не підлягає автоматичному врахуванню;

• автоматичний обрахунок ДФС показників D та P кожного 10-го числа календарного місяця, наступного за звітним, які стають доступними платнику в Електронному кабінеті.

Крім цього, змінено перший блокувальний критерій, а саме: обсяг постачання товару/послуги, зазначений у ПН/РК, яка подана на реєстрацію в ЄРПН, в 1,5 раза більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01.01.2017 в отриманих ПН/РК, зареєстрованих у ЄРПН, і митних деклараціях, й обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного в ПН/РК, зареєстрованих із 01.01.2017 у ЄРПН, і переважання в такому залишку (понад 75% загального такого залишку для платників, у яких значення показника D становить понад 0,03; більше 60% - від 0,02 до 0,03; понад 50% - від 0,015 до 0,02; понад 40% - від 0,01 до 0,015, понад 30% - від 0,005 до 0,01, понад 20% - до 0,005) товарів із кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в ПН, яка подана на реєстрацію в ЄРПН, в інформації, наданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється).

Також запроваджено третій блокувальний критерій, а саме: РК, складений постачальником товарів/послуг до податкової накладної, яка складена на отримувача - платника ПДВ, якщо передбачається зміна вартості товару/послуг більш ніж удвічі та/або зміни номенклатури товарів/послуг (для кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД, - зміна перших чотирьох цифр коду, а для кодів послуг відповідно до ДКПП - перших двох цифр кодів).

Звернув увагу, що у разі якщо за результатами Моніторингу визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідає другому чи третьому блокувальним критеріям, реєстрація такої (такого) податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 розділу V Податкового кодексу України.

Крім того Андрій Кобільник інформував, що платникам єдиного соціального внеску з метою попередження помилкової сплати коштів єдиного внеску на неналежні рахунки, що сплата коштів єдиного внеску має відбуватись виключно на рахунки, які відкриті територіальним органам ДФС відповідно до адміністративно-територіальних одиниць, на яких зареєстровані платники податків.

Реквізити небюджетних рахунків «Рахунок для зарахування коштів, які підлягають розподілу за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування» (далі - рахунки 3719) в органах ДФС Львівської області, відкритих Державною казначейською службою України, розміщені на субсайті Територіальні органи ДФС у Львівській області офіційного порталу ДФС України у розділі «Бюджетні рахунки» за електронним посиланням: http://lv.sfs.gov.ua/byudjetni-rahunki/.

Наприкінці зустрічі платники податків подякували Андрію Кобільнику за змістовні роз’яснення та пообіцяли вчасно та в повному обсязі виконувати усі зобов’язання зі сплати податків.

Днями в Пустомитівському відділенні Галицької ОДПІ відбулася зустріч з платниками податків та громадськістю на тему «Мінімальна заробітна плата. Електронні сервіси ДФС України».

В.о.начальника Пустомитівського відділення Галицької ОДПІ Андрій Кобільник розповів присутнім, що на веб-порталі ДФС України (http://sfs.gov.ua/) є ряд електронних сервісів, за допомогою яких платники податків та громадяни можуть знайти необхідну для себе інформацію, не виходячи з дому. Зокрема, на сайті діють такі електронні сервіси, як:

- «Електронний кабінет платника податків» - це персональне автоматизоване робоче місце платника, за допомогою якого можна підготувати, заповнити та подати звітність в електронному вигляді;

- «Дані реєстру платників ПДВ» - щоденне оприлюднення інформації про реєстрацію платників ПДВ;

- «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» - для перевірки надійності ділових партнерів, допоможе оцінити податкові ризики діяльності з вашим партнером по бізнесу, який можливо не є платником податку на додану вартість, є банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою, є інструментом для мінімізації податків. Також, за допомогою даного сервісу можна перевірити стан розрахунків платника податків з бюджетом;

- «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» – сервіс, в якому у формі питань-відповідей представлена офіційна позиція Державної фіскальної служби України по всіх напрямах чинного податкового та митного законодавства;

- «Анулювання реєстрації платників ПДВ» - надає можливість отримати інформацію про осіб, позбавлених реєстрації як платників ПДВ за заявою платника податку, з ініціативи контролюючих органів чи за рішенням суду;

- «Антикорупційний сервіс «Пульс» - упередження неякісного обслуговування платників, вирішення суперечливих питань, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю чи митного оформлення;

- «Декларування on-line» - надає змогу заповнити декларацію про майновий стан і доходи, яку подають до податкових органів фізичні особи – підприємці та громадяни. Заповнена декларація та додатки зберігаються у файл для направлення до податкового органу або друку.

Також, на даному веб-порталі можна скористатися й такими електронними сервісами, як: «Реєстр платників єдиного податку», «Акредитований центр сертифікації ключів», «Електронна звітність», «Електронна митниця», «Реєстр страхувальників», «Дані про взяття на облік платників податків», «Митна статистика» та надана інформація про функції кожного з цих сервісів.

Крім того інформував, що 7 грудня 2017 року Верховна Рада України прийняла Закон про Державний бюджет України на 2018 рік. Цим законом встановлено підвищення мінімальної зарплати з 1 січня до 3723 гривень.

З цього часу роботодавці зобов’язані щомісяця нараховувати працівнику за повний відпрацьований місяць заробітну плату не менше 3723 грн.

Якщо ж заробітна плата працівника, який виконав місячну норму праці, є нижчою за законодавчо встановлений розмір мінімальної заробітної плати, то їм необхідно провести доплату до рівня мінімальної, яка виплачується щомісячно одночасно з виплатою заробітної плати.

Відповідно до частини 2 статті 3-1 Закону України «Про оплату праці», при обчисленні розміру заробітної плати працівника для забезпечення її мінімального розміру не враховуються доплати за роботу в несприятливих умовах праці та підвищеного ризику для здоров’я, за роботу в нічний та надурочний час, роз’їзний характер робіт, премії до святкових і ювілейних дат.

Звернув увагу, що мінімальними державними гарантіями в оплаті праці є не лише мінімальна зарплатня, але й норми і гарантії в оплаті праці, які передбачені частиною першою статті 12 Закону України «Про оплату праці».

Нагадав, що за недодержання мінімальних гарантій в оплаті праці передбачено застосування щодо суб’єкта господарювання штрафної санкції у десятикратному розмірі мінімальної заробітної плати за кожного працівника щодо якого вчинено порушення. При цьому, заходи щодо притягнення до відповідальності за таке порушення вживаються незалежно від факту його усунення в ході інспекційного відвідування (ст..265 КЗпП України, ПКМУ від 26.04.2017 №295).

Наприкінці зустрічі присутні дійшли згоди щодо необхідності та корисності проведення зустрічей представників податкової служби та платників податків.

Нещодавно в Пустомитвському відділенні Галицької ОДПІ відбулась зустріч в в.о.застуника начальника- начальника Пустомитівського відділенняі Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області Андрія Кобільника з платниками податків.

Андрій Кобільник нагадав, що запроваджена з квітня 2017 року система автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – СМ КОР), з 01.07.2017 працює у повноцінному режимі.

Андрій Кобільник зазначив, що у поточному році прийнято низку нормативно-правових документів, які забезпечують роботу СМ КОР.

1. Відповідно до п.п.201.16.3 п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) постановою Кабінету Міністрів України (далі – КМ України) від 29.03.2017 №190 «Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації» затверджено перелік підстав для прийняття рішення комісією ДФС щодо реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (далі – ПН/РК) в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову у такій реєстрації (далі – Комісія ДФС).

2. Згідно з п.74.2 ст.74 та п.п.201.16.1 п.201.16 ст.201 ПКУ наказом Міністерства фінансів України (далі – Мінфін) від 13.06.2017 №567 «Про затвердження Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №753/30621) затверджено механізм автоматизованого моніторингу відповідності ПН/РК критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення їх реєстрації.

3. Відповідно до п.201.16 ст.201 ПКУ наказ Мінфіну від 13.06.2017 №566 «Про затвердження Порядку роботи комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації» (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №752/30620) визначає організаційні та процедурні засади діяльності Комісії ДФС, а також права та обов’язки її членів.

4. Згідно з п.п.56.23.2 п.56.23 ст.56 ПКУ постановою КМ України від 04.07.2017 №485 «Про затвердження Порядку розгляду скарг на рішення комісії Державної фіскальної служби про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» визначено процедуру розгляду скарг на рішення, дії або бездіяльність Комісії ДФС.

Також Андрій Кобільник інформував, що ДФС доопрацьовано «Електронний кабінет платника» в частині надання доступу платникам податків на додану вартість до даних Єдиного реєстру податкових накладних (ЄРПН) в режимі реального часу щодо складених ним чи його контрагентами податкових накладних та/або розрахунків коригування (ПН/РК).

Платникам податку на додану вартість після ідентифікації з використанням ЕЦП будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів в особистому кабінеті надано можливість перегляду відомостей щодо ПН/РК, зареєстрованих, реєстрацію яких зупинено відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, а також щодо яких комісією ДФС прийнято рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН.

Пошук інформації в ЄРПН здійснюється за основними реквізитами ПН/РК, а також за індивідуальним податковим номером продавця та покупця товарів/послуг. Також платники мають можливість завантажити ПН/РК в електронному вигляді (у форматі xml з ЕЦП).

Крім того Андрій Кобільник інформував, що в Електронному кабінеті для платників ПДВ функціонують наступні сервіси:

- перегляд даних Реєстру платників ПДВ в режимі он-лайн;

- формування та надсилання Реєстраційної заяви платника податку на додану вартість, сервісних запитів та отримання витягів на них;

- подання Податкової декларації з податку на додану вартість;

- доступ до проведених операцій та руху коштів на електронному рахунку в Системі електронного адміністрування ПДВ;

- реєстрація ПН/РК в ЄРПН.

Відповідно до змін запроваджується автоматичне прийняття таблиці платника для підприємств із податковим навантаженням більше 2 відс. та градація рівня ризикового товару в залежності від податкового навантаження.

Під градацією рівня ризикового товару мається на увазі, що в залежності від податкового навантаження платники мають відповідний відсотковий рівень ризикового товару. Тобто, при збільшенні значення податкового навантаження рівень ризикового товару також збільшується.

Наприклад, якщо у платника податку значення податкового навантаження становить 0,03, то його допустимий відсотковий рівень ризикового товару повинен бути не більше 75 відс., для платника податків з податковим навантаження 0,01 такий допустимий рівень становить не більше 40 відсотків. У разі перевищення відсоткового рівня ризикового товару податкова накладна потрапляє в зону ризику, і як результат – реєстрація якої може бути зупинена відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 розділу V Податкового кодексу України.

Наказом №926 також передбачено зупинку реєстрації розрахунків коригування на зміну вартості товарів більше ніж у два рази та/або зміну номенклатури товарів/послуг.

Такі зміни значно зменшать кількість зупинених податкових накладних сумлінним платникам податків та унеможливлять реєстрацію схемного кредиту за рахунок маніпуляції з товарами.

Під час зустрічі також обговорювалися питання своєчасної сплати податків, погашення заборгованості, легалізації заробітної плати та рівномірне наповнення місцевого бюджету, а також проблемні питання, які виникають у платників під час застосування новацій податкового законодавства.

На завершення зустрічі учасники отримали відповіді на проблемні запитання, які їх цікавили.

В.о.заступника начальника - начальника Пустомитівського відділенняі Галицької ОДПІ Андрій Кобільник висловив подяку учасникам зустрічі та запевнив, що думка представників бізнесу є важливою в діяльності фіскальної служби.

Нещодавно в Сихівському відділенні Галицької ОДПІ відбулась зустріч заступника начальника – начальник Сихівського відділення Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області Ігоря Лазорка з платниками податків та громадськістю.

Під час зустрічі Ігор Лазорко нагадав, що для реалізації права на податкову знижку за 2016 рік платнику податку необхідно заповнити та подати до податкової інспекції за своєю податковою адресою (місцем проживання фізичної особи) податкову декларацію про майновий стан і доходи до кінця 2017 року.

У разі, якщо платник податку до кінця податкового року, наступного за звітним, не скористався правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року, таке право на наступні податкові роки не переноситься.

Ігор Романович розповів, що до податкової знижки можна включити:

- частину суми процентів, сплачених за користування іпотечним кредитом. При цьому житловий будинок (квартира, кімната), що будується чи придбавається, має бути визначений як основне місце проживання (підпункт 166.3.1 п.166.3 ст.166 Податкового Кодексу України (далі – ПКУ);

- пожертвування або благодійні внески неприбутковим організаціям. У разі здійснення пожертв розмір внесків не повинен перевищувати 4 % від суми загального оподатковуваного доходу за звітний рік (підпункт 166.3.2 п.166.3 ст.166 ПКУ);

- сума коштів, сплачених на користь закладів освіти для компенсації вартості навчання (понесені витрати у 2016 році на здобуття середньої професійної або вищої освіти платника податку та/або члена його сім'ї першого ступеня споріднення не повинна перевищувати 1930 грн., у розрахунку за кожний повний або неповний місяць навчання протягом звітного податкового року) (підпункт 166.3.3 п.166.3 ст.166 ПКУ);

- страхові платежі (внески, премії) за договорами довгострокового страхування життя та пенсійні внески в рамках недержавного пенсійного забезпечення (понесені витрати у 2016 році не повинні перевищувати (у розрахунку за кожний з повних чи не повних місяців звітного податкового року, протягом яких діяв договір страхування): при страхуванні платника податку – 1930 грн. (підпункт 166.3.5 п.166.3 ст.166 ПКУ);

- при стахуванні члена сім’ї платника податку першого ступеня споріднення – 965 грн. (підпункт 166.3.5 п.166.3 ст.166 ПКУ);

- суми витрат на оплату допоміжних репродуктивних технологій (включається сума витрат не більше ніж сума, що дорівнює третині доходу у вигляді заробітної плати за звітний податковий рік) (абзац другий пп.166.3.6 п.166.3 ст.166 ПКУ);

- суми витрат на оплату вартості державних послуг, пов’язаних з усиновленням дитини, включаючи сплату державного мита (обмежень не встановлено) (абзац третій пп.166.3.6 п.166.3 ст.166 ПКУ);

- суми коштів, сплачених у зв’язку з переобладнанням транспортного засобу (витрати, пов’язані з переобладнанням транспортних засобів, що належить платнику податків, з використанням у вигляді палива моторного сумішевого, біоетанолу, біодизелю, стиснутого або скрапленого газу, інших видів біопалива. При цьому транспортний засіб, що переобладнаний, повинен бути перереєстрований у відповідних органах) (підпункт 166.3.7 п.166.3 ст.166 ПКУ);

- суми витрат на сплату видатків на будівництво (придбання) доступного житла, визначеного законом, у тому числі на погашення пільгового іпотечного житлового кредиту, наданого на такі цілі, та процентів за ним (понесені витрати за державними програмами будівництва (придбання) доступного житла) (підпункт 166.3.8 п.166.3 ст.166 ПКУ).

Наприкінці зустрічі присутні дійшли згоди щодо необхідності та корисності проведення зустрічей представників податкової служби та платників податків та подякували Ігору Лазорку за надане фахове роз’яснення.

Відкриваючи захід Ігор Ларорко інформував, що Законом України від 03.10.2017 №2148-УІІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» (далі – Закон №2148) внесено зміни до Законів України від 08.07.2010 №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» та від 23.09.1999 №1105-XIV «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

Зокрема, внесеними змінами, запроваджено такі новації:

- максимальна база нарахування єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ) з 01.01.2018 становитиме 15 розмірів мінімальної заробітної плати замість 25 розмірів прожиткового мінімуму;

- з 01.01.2018 платниками ЄСВ також будуть і члени фермерського господарства (у разі, якщо вони не належать до кола осіб, які підлягають страхуванню на інших підставах);

- у разі якщо фізичні особи – підприємці (далі – ФОП) і члени фермерського господарства отримують пенсію або соціальну допомогу, вони звільняються від сплати ЄСВ за себе;

- ФОП – платники єдиного податку першої групи втрачають право на сплату половинної (0,5) ставки мінімального страхового внеску ЄСВ: з 01.01.2018 вони будуть сплачувати ЄСВ у повному мінімальному розмірі, як і інші ФОП;

- фізичні особи, які виконують роботи на підставі договору цивільно-правового характеру, ФОП, а також особи, які провадять незалежну професійну діяльність, члени фермерського господарства тепер також підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню;

- ФОП, особи, які провадять незалежну професійну діяльність та члени фермерського господарства з 01.01.2018 сплачуватимуть ЄСВ, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується ЄСВ.

Закон №2148 набув чинності 11.10.2017 (опубліковано у офіційному виданні «Голос України» від 10.10.2017 №188).

Ігор Ларорко інформував, що платникам єдиного соціального внеску з метою попередження помилкової сплати коштів єдиного внеску на неналежні рахунки, що сплата коштів єдиного внеску має відбуватись виключно на рахунки, які відкриті територіальним органам ДФС відповідно до адміністративно-територіальних одиниць, на яких зареєстровані платники податків.

Реквізити небюджетних рахунків «Рахунок для зарахування коштів, які підлягають розподілу за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування» (далі – рахунки 3719) в органах ДФС Львівської області, відкритих Державною казначейською службою України, розміщені на субсайті Територіальні органи ДФС у Львівській області офіційного порталу ДФС України у розділі «Бюджетні рахунки» за електронним посиланням: http://lv.sfs.gov.ua/byudjetni-rahunki/.

Ігор Ларорко зазначив, що питання своєчасної сплати роботодавцями утриманих із сум заробітних плат найманих працівників податків, зборів та єдиного соціального внеску знаходиться на постійному контролі органів фіскальної служби.

Згідно з діючим законодавством єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника.

Несплата єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування позбавляє працівників соціальних гарантій у випадках безробіття, тимчасової втрати працездатності, нещасних випадків та професійних захворювань тощо.

Окрім того, періоди, за які не сплачено внески, не будуть ураховані при призначені найманим працівникам пенсії.

За несвоєчасну сплату єдиного внеску передбачена відповідальність.

Так, у разі несвоєчасної сплати або не в повному обсязі єдиного внеску до платника застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафу у розмірі 20 відсотків несплачених або несвоєчасно сплачених сум єдиного внеску.

За порушення порядку нарахування, обчислення і строків сплати єдиного внеску посадові особи платників єдиного внеску також несуть адміністративну відповідальність згідно з діючим законодавством.

Звернув увагу, платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ), що законодавством, яке регулює порядок нарахування, обчислення і сплати ЄСВ, не передбачено розстрочення та відстрочення заборгованості по сплаті ЄСВ.

Так, відповідно до частини 12 ст.9 Закону України від 08.07.2010 №2464 «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями (далі – Закон №2464) ЄСВ підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника. За наявності у платника ЄСВ одночасно із зобов’язаннями зі сплати ЄСВ зобов’язань із сплати податків, інших обов’язкових платежів, передбачених законом, або зобов’язань перед іншими кредиторами зобов’язання із сплати ЄСВ виконуються у першу чергу і мають пріоритет перед усіма іншими зобов’язаннями, крім зобов’язань з виплати заробітної плати.

У разі несвоєчасної або не у повному обсязі сплати ЄСВ до платника застосовуються фінансові санкції, передбачені Законом №2464, а посадові особи, винні у порушенні законодавства про збір та ведення обліку ЄСВ, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність (частина 11 ст.9 Закону №2464).

У разі виявлення помилки, допущеної в попередніх звітних періодах, страхувальник може здійснити самостійне виправлення такої помилки у поточному Звіті із застосуванням кодів типу нарахувань, передбачених пунктом 9 розділу IV Порядку (пункт 5 розділу V Порядку).

Крім цього, у пункті 9 розділу IV Порядку зазначено, зокрема, що внесення від'ємних значень сум нарахованої заробітної плати (доходу) допускається лише:

при відображенні сум перерахунків заробітку (доходу), що пов'язані з уточненням кількості відпрацьованого часу у зв'язку з відпусткою, тимчасовою непрацездатністю, та допомоги у зв'язку з вагітністю та пологами, нарахованих у попередніх періодах;

при відображенні сторнованих сум відпускних та допомоги з тимчасової непрацездатності, допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами.

Державна фіскальна служба України щоденно оприлюднює на власному офіційному веб-порталі дані з реєстру страхувальників про взяття на облік/зняття з обліку платника єдиного внеску та його клас професійного ризику виробництва.

Якщо платнику єдиного внеску та/або застрахованій особі необхідна більш повна інформація з реєстру страхувальників про платника єдиного внеску, ніж оприлюднена на офіційному веб-порталі ДФС, або необхідне документальне підтвердження даних реєстру страхувальників, то у такому разі платник єдиного внеску та/або застрахована особа може отримати витяг з реєстру страхувальників.

Для цього необхідно подати запит про отримання витягу з реєстру страхувальників за формою №1-ЗРС одним із таких способів:

- особисто платником єдиного внеску та/або застрахованою особою чи уповноваженою на це особою до територіального органу Державної фіскальної служби України (далі – контролюючий орган) за основним місцем обліку платника єдиного внеску або до іншого контролюючого органу;

- надсилається поштою до контролюючого органу за основним місцем обліку платника єдиного внеску або до іншого контролюючого органу;

- в електронній формі засобами електронного зв’язку.

На завершення зустрічі учасники отримали відповіді на проблемні запитання, які їх цікавили.

Заступник начальника – начальника Сихівського відділення Галицької ОДПІ Ігор Ларозко висловив подяку учасникам зустрічі та запевнив, що думка представників бізнесу є важливою в діяльності фіскальної служби.

Не зупиняється реєстрація податкових накладних/розрахунків коригування якщо:

1) податкова накладна не підлягає наданню отримувачу (покупцю). Такі податкові накладні складаються у разі:

здійснення операцій з постачання неплатникам ПДВ;

при умовному продажу (зокрема, при нарахуванні податкових зобов’язань відповідно до п.198.5 ст.198 та п.199.1 ст.199 Податкового кодексу України, анулюванні реєстрації платника податку, у разі перевищення бази оподаткування над договірною вартістю);

при отриманні послуг від нерезидента;

при здійсненні експортних операцій;

зведені податкові накладні за щоденним підсумком реалізації;

2) податкова накладна складена за операцією, що є звільненою від оподаткування (стаття 197; пункти 2, 3, 41, 12, 23, 26, 261, 27, 28 ,32, 38, 45, 46, 47 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України);

3) обсяг постачання, в податковій накладній/розрахунку коригування, зареєстрованих в поточному місяці, з урахуванням поданої на реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування, становить менше 500 тис.грн. та керівник - посадова особа такого платника податку займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох діючих платників податків. При визначенні обсягу постачання не враховується сума ПДВ. За поточний період береться звітний період, в якому складена податкова накладна/розрахунок коригування, що реєструється в Єдиному реєстрі податкових накладних;

4) загальна сума сплачених у 2016р. єдиного внеску та податків і зборів платником та його відокремленими підрозділами становить більше 5 млн.грн. При розрахунку суми податків не беруться до уваги суми ПДВ, сплачені при ввезенні товарів на митну територію України (ця ознака використовується з 01.04.2017р. до 01.01.2018р.);

5) одночасно D>0,05, а P < Pм ґ 1,3,

де D - розрахункова величина, яка дорівнює S/T;

S - загальна сума сплачених за останні 12 місяців сум єдиного внеску та податків і зборів (крім суми ПДВ, сплаченої при ввезенні товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами;

T - загальна сума постачання товарів/послуг на митній території України, що оподатковуються за основною ставкою та ставкою 7 %, за останні 12 місяців, за зареєстрованими ПН/РК;

P - сума ПДВ в зареєстрованих у звітному (податковому) періоді ПН/РК, з урахуванням поданої на реєстрацію ПН/РК;

Pм - найбільша місячна сума ПДВ в зареєстрованих ПН/РК за останні 12 місяців.

Питання щодо не проведення Моніторингу податкових накладних/розрахунків коригування роз’яснено в листі Державної фіскальної служби України від 06.09.2017р. №2723/99-99-07-05-01-18 «Про систему моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків».

Наприкінці зустрічі платники податків подякували Ігору Лазорку за надані змістовні роз’яснення та пообіцяли вчасно та в повному обсязі виконувати усі зобов’язання зі сплати податків.

Актуальні питння законодавства – під час зустрічі в Галицькій ОДПІ

Днями в Галицької ОДПІ відбулася зустріч з платниками податків та громадськістю на тему «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді. Електронні сервіси ДФС України. Мінімальна заробітна плата».

В.о.начальника Галицької ОДПІ Тарас Левицький інформував, що з 21 листопада 2017 року скорочено строк реєстрації фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (далі – ДРФО) з 5 до 3 днів з дня подання заяви. Крім того, громадяни України, які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, мають можливість подати документи для реєстрації або внесення змін до ДРФО через будь-який контролюючий орган.

Також удосконалено процедуру отримання фізичними особами відомостей з ДРФО про суми виплачених доходів та утриманих податків. Заява може бути подана до контролюючого органу у паперовому вигляді або засобами електронного зв’язку в електронній формі з використанням електронного цифрового підпису. За результатами обробки запиту на електронну адресу платника надходить відповідь, що містить відомості про суми доходів.

Тарас Левицький звернув увагу, що отримати інформацію про суми виплачених доходів та утриманих податків з ДРФО можна й у приватній частині (особистий кабінет) сервісу «Електронний кабінет платника». Цей електронний сервіс надає можливість громадянам отримувати відомості про себе з ДРФО в електронному вигляді, не звертаючись до органу ДФС.

Інформацію щодо електронного сервісу можна отримати на веб-порталі ДФС у рубриці: Фізичним особам/Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді за посиланням:http://sfs.gov.ua./fizichnim-osobam/vidomosti-doxid/.

Крім того Тарас Левицький інформував, що на даному веб-порталі можна скористатися й такими електронними сервісами, як: «Дані реєстру платників ПДВ», «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс», «Анулювання реєстрації платників ПДВ», «Антикорупційний сервіс «Пульс», «Декларування on-line», «Реєстр платників єдиного податку», «Акредитований центр сертифікації ключів», «Електронна звітність», «Електронна митниця», «Реєстр страхувальників», «Дані про взяття на облік платників податків», «Митна статистика» та надана інформація про функції кожного з цих сервісів.

Крім того інформував, що 7 грудня 2017 року Верховна Рада України прийняла Закон про Державний бюджет України на 2018 рік. Цим законом встановлено підвищення мінімальної зарплати з 1 січня до 3723 гривень.

З цього часу роботодавці зобов’язані щомісяця нараховувати працівнику за повний відпрацьований місяць заробітну плату не менше 3723 грн.

Якщо ж заробітна плата працівника, який виконав місячну норму праці, є нижчою за законодавчо встановлений розмір мінімальної заробітної плати, то їм необхідно провести доплату до рівня мінімальної, яка виплачується щомісячно одночасно з виплатою заробітної плати.

Відповідно до частини 2 статті 3-1 Закону України «Про оплату праці», при обчисленні розміру заробітної плати працівника для забезпечення її мінімального розміру не враховуються доплати за роботу в несприятливих умовах праці та підвищеного ризику для здоров’я, за роботу в нічний та надурочний час, роз’їзний характер робіт, премії до святкових і ювілейних дат.

Звернув увагу, що мінімальними державними гарантіями в оплаті праці є не лише мінімальна зарплатня, але й норми і гарантії в оплаті праці, які передбачені частиною першою статті 12 Закону України «Про оплату праці».

Нагадав, що за недодержання мінімальних гарантій в оплаті праці передбачено застосування щодо суб’єкта господарювання штрафної санкції у десятикратному розмірі мінімальної заробітної плати за кожного працівника щодо якого вчинено порушення. При цьому, заходи щодо притягнення до відповідальності за таке порушення вживаються незалежно від факту його усунення в ході інспекційного відвідування (ст..265 КЗпП України, ПКМУ від 26.04.2017 №295).

Наприкінці зустрічі представники бізнесу зобов’язались дотримуватись вимог законодавства про працю.

З метою виховання податкової культури серед молоді – майбутніх платників податків, фахівці Галицької ОДПІ проводять заняття на податкову тематику у школах міста.

Нещодавно учні ССЗШ №52 мали змогу разом з податківцями поринути в історію виникнення податків та становлення податкової системи під час проведення лекційного заняття.

Податківці розповіли майбутнім платникам податків, що податки – це основа формування бюджету країни, фінансування освіти, науки, культури, медицини, соціально-економічних програм, а працівники фіскальної служби забезпечують контроль за повним та своєчасним надходженням податків і зборів до бюджетів усіх рівнів. Добровільна сплата податків сприяє підвищенню життєвого рівня кожного громадянина.

Електронні сервіси, які розміщені на веб-порталі ДФС України та започаткування власної підприємницької діяльності особливо викликало зацікавленість серед учнів.

В.о.начальника Галицької ОДПІ

ГУ ДФС у Львівській області Т.І.Левицький

 

Засідання президії районної ради

Друк

У середу  20.12.2017 року о 16:00 год. відбудеться засідання президії районної ради, на якому буде узгоджено проект порядку денного 32-ї чергової сесії районної ради, яка відбудеться 22.12.2017 року.

Останнє оновлення на Понеділок, 18 грудня 2017, 15:43
 

Бюджетні слухання

Друк

Останнє оновлення на Середа, 13 грудня 2017, 09:35
 

32 СЕСІЯ

Друк

Останнє оновлення на Четвер, 01 лютого 2018, 16:44
 

Участь у конференції

Друк

 

З нагоди Дня Збройних сил України

Друк

 

Людина року Пустомитівщини 2017

Друк

 

У районі відзначили День місцевого самоврядування.

Друк

 

Вітання!

Друк

 

ОГОЛОШЕННЯ!

Друк

У понеділок, 04 грудня 2017 року о 10:00 год. в районній раді  відбудеться засідання постійної комісії з питань бюджету, фінансів, податків та інвестицій (голова-Ігор Васьків).

 


Сторінка 4 з 29

Контакти:

Пустомитівська районна рада,
вул. М.Грушевського, 35, м. Пустомити,
Львівська обл., 81100.
тел. (03230) 4-12-56, 299-92-09,
факс: (03230) 4-27-57,

pustomyty.rada@gmail.com

pustomyty.rada

Участь району у ПРОЕКТАХ

Районний часопис

PDF №30 від 28.07.2018р.

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ:

Співпраця

РЕСПУБЛІКА ПОЛЬЩА

11

УКРАЇНА

Календар

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Курс валют предоставлен сайтом kurs.com.ua

Погода в Пустомитах


Ми у facebook

Вхід

Cесія районної ради

38 ЧЕРГОВА

03.08.2018 року

о 10:00год.

ПРОЕКТИ РІШЕНЬ

ПРЕЗИДІЯ / КОМІСІЇ

ПОШУК

Стратегія району

Звіт голови районної ради

Районний бюджет

 


Home /