www.pustomyty-rada.gov.ua

  • Збільшення розміру шрифта
  • Звичайний розмір шрифта
  • Зменшити розмір шрифта
Home /
Новини та події

Що варто знати про спадкування: алгоритм дій, порядок та строки прийняття спадщини

Друк

Продовжуємо інформувати громадян.

Зі слів начальника відділу з питань нотаріату ГТУЮ у Львівській області Андрія Крохмального, роз`яснюємо процес спадкування та алгоритм дій особи для прийняття спадщини.

Спадкування-це перехід прав та обов'язків (спадщини) від фізичної особи, яка померла (спадкодавця), до інших осіб (спадкоємців).

Спадкування здійснюється:

  • за заповітом;
  • за законом.

До складу спадщини входять усі права та обов'язки, що належали спадкодавцеві на момент відкриття спадщини і не припинилися внаслідок його смерті.

Спадщина відкривається внаслідок смерті особи або оголошення її померлою.

Часом відкриття спадщини є день смерті особи або день, з якого вона оголошується померлою.

Місцем відкриття спадщини є останнє місце проживання спадкодавця.

Право на спадкування мають особи, визначені у заповіті.

ПАМ`ЯТКА:

Право на обов'язкову частку мають: малолітні, неповнолітні, повнолітні непрацездатні діти спадкодавця, непрацездатна вдова (вдівець) та непрацездатні батьки спадкують, незалежно від змісту заповіту, половину частки, яка належала б кожному з них у разі спадкування за законом.

У разі відсутності заповіту, визнання його недійсним, неприйняття спадщини або відмови від її прийняття спадкоємцями за заповітом, а також у разі неохоплення заповітом усієї спадщини право на спадкування за законом одержують спадкоємці почергово.

ВАЖЛИВО: Спадкоємець, який постійно проживав разом із спадкодавцем на час відкриття спадщини, вважається таким, що прийняв спадщину, якщо протягом 6 місяців з часу відкриття спадщини, він не заявив про відмову від неї.

 

Порядок виконання рішення суду

Друк

Вітаю, пане Міністре! Чи не могли б ви мені відповісти на декілька запитань щодо виконання рішення суду? Маю на руках рішення суду і не знаю, що робити з ним далі.

З повагою, Олександр Рева

Що таке виконавче провадження?

Виконавче провадження – це завершальна стадія судового провадження. В Україні рішення суду може виконуватись як у добровільному, так і  у примусовому порядку.

Сторонами виконавчого провадження є стягувач і боржник. Стягувачем є особа, на користь чи в інтересах якої видано виконавчий документ.

Який порядок виконання рішення суду у добровільному порядку?

Боржник, за власним волевиявленням, може виконати рішення суду добровільно. У разі добровільного порядку виконання рішень про стягнення періодичних платежів,  виконавчий документ разом із заявою може бути надісланий стягувачем підприємству, установі, організації, фізичній особі - підприємцю, які виплачують боржнику відповідно заробітну плату, пенсію, стипендію та інші доходи.

Який алгоритм дій у випадку примусового стягнення заборгованості з боржника?

У разі задоволення судом вимог про сплату заборгованості, якщо боржник добровільно не виконує рішення суду, стягувач має право пред’явити виконавчий документ для примусового виконання. Для цього потрібно:

  • звернутися до суду, який розглядав справу, із заявою про видачу судового наказу або виконавчого листа;
  • написати заяву до державної виконавчої служи або приватного виконавця із проханням примусового стягнення заборгованості із боржника;
  • сплатити авансовий внесок до органу ДВС, куди буде подано виконавчий лист або до приватного виконавця;
  • подати заяву з копією квитанції про сплату авансового внеску до ДВС або приватного виконавця.

Які строки пред’явлення виконавчих документів?

Виконавчі документи можуть бути пред’явлені до примусового виконання:

  • протягом 3-х років, з наступного дня після набрання рішенням законної сили, а якщо рішення підлягає негайному виконанню - з наступного дня після його прийняття.
  • протягом 3-х місяців, якщо мова йде про посвідчення комісій по трудових спорах та виконавчі документи, за якими стягувачем є держава або державний орган.
  • протягом усього періоду, у справах про стягнення аліментів, відшкодування шкоди, заподіяної внаслідок каліцтва чи іншого ушкодження здоров’я, втрати годувальника тощо.

Якщо стягувач пропустив строк пред’явлення виконавчого документа до виконання, він має право звернутися із заявою про поновлення такого строку до суду, який розглядав справу.

Що потрібно сплатити за примусове виконання рішення?

Боржник: Виконавчий збір - це збір, що справляється на всій території України за примусове виконання рішення органами державної виконавчої служби у розмірі 10 % суми, що фактично стягнута, повернута, або вартості майна боржника, переданого стягувачу за виконавчим документом.

У разі виконання рішення приватним виконавцем стягується основна винагорода, розмір якої становить 10 % стягнутої ним суми або вартості майна, що підлягає передачі за виконавчим документом.

Стягувач: Авансовий внесок – це кошти, за рахунок яких фінансуються витрати на організацію та проведення виконавчих дій органом державної виконавчої служби (приватним виконавцем). Розмір авансового внеску становить:

  • 2 % від  суми, що підлягає стягненню, але не більше 10 мінімальних розмірів заробітної плати (до 41 730 грн );
  • 1 мінімальний розмір заробітної плати (4 173 грн) за рішенням немайнового характеру та рішень про забезпечення позову з боржника - фізичної особи та 2 мінімальні  розміри заробітної плати (8 346 грн) з боржника - юридичної особи.

Хто звільняється від сплати авансового внеску?

Від сплати авансового внеску звільняються у разі їх звернення до органів державної виконавчої служби:

  • інваліди війни, інваліди I та II груп;
  • законні представники дітей-інвалідів і недієздатних інвалідів I та II груп;
  • громадяни, віднесені до категорій 1 та 2 осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Крім того, у Законі передбачені рішення суду, за виконання яких авансовий внесок не сплачується, наприклад:

  • стягнення заробітної плати, поновлення на роботі та інші вимоги, що випливають із трудових правовідносин;
  • обчислення, призначення, перерахунок, здійснення, надання, одержання пенсійних та соціальних виплат, доплат, соціальних послуг, допомоги, захисту, пільг;
  • відшкодування шкоди, заподіяної каліцтвом або іншим ушкодженням здоров’я, а також смертю фізичної особи;
  • стягнення аліментів, заборгованості зі сплати аліментів, додаткових витрат на дитину, неустойки (пені) за прострочення сплати аліментів, суми індексації аліментів, встановлення побачення з дитиною або усунення перешкод у побаченні з дитиною;
  • відшкодування майнової та/або моральної шкоди, завданої внаслідок вчинення кримінального правопорушення;
  • виконання рішення Європейського суду з прав людини.

Як отримати присуджені кошти?

Грошові суми, стягнуті з боржника (у томі числі одержані від реалізації майна боржника), зараховуються на відповідний рахунок органу ДВС чи рахунок приватного виконавця. За письмовою заявою фізичної особи стягнуті грошові суми перераховуються виконавцем на зазначений стягувачем рахунок у банку або іншій фінансовій установі чи надсилаються на адресу стягувача поштовим переказом, що здійснюється за його рахунок, крім переказу аліментних сум.

Куди звертатися за більш детальною консультацією та роз’ясненнями?

Якщо у вас залишились питання з цього приводу, будь ласка, телефонуйте до контакт-центру системи безоплатної правової допомоги за номером 0 (800) 213 103, цілодобово та безкоштовно в межах України. В центрах та бюро надання безоплатної правової допомоги по всій країні ви можете отримати юридичну консультацію та правовий захист.

Окремо хочу зазначити, що Мін’юст запровадив низку суттєвих новацій, серед яких створення Єдиного реєстру боржників, який ведеться з метою оприлюднення в режимі реального часу інформації про невиконані майнові зобов’язання боржників та запобігання відчуженню боржниками майна. Відомості про боржників, включені до Єдиного реєстру боржників, є відкритими та розміщуються на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України:  https://erb.minjust.gov.ua.

Крім того, у 2018 році в зазначеному реєстрі відкрито публічні реєстри неплатників аліментів та боржників, які перешкоджають побаченням з дитиною, а також боржників, які мають заборгованість по заробітній платі.

Також, щоб забезпечити громадянам зручний сервіс у сфері примусового виконання судових рішень, ми відкрили чотири  «Центри виконання рішень», де громадяни мають можливість подавати документи про примусове виконання рішень та інші документи виконавчого провадження за принципом екстериторіальності в межах відповідної області, отримати відомості з автоматизованої системи виконавчого провадження, перевірити документи на відповідність законодавству, отримати консультацію, швидко та правильно оформити документи, оплатити заборгованість чи авансовий внесок через термінал тощо. Завітати до «Центрів виконання рішень» можна за адресами:

м. Дніпро, вул. Володимира Винниченка, 2;

м. Сєвєродонецьк, вул.Федоренка, 41;

м. Суми, вул. Петропавлівська, 75;

м. Одеса, вул.Разумовська, 37.

 

Що таке «Пакунок малюка»?

Друк

Шановний Павло, щотижня залюбки читаю Ваші консультації з конкретними порадами і вирішила сама звернутись із запитанням.  Через 2 місяця я готуюсь стати мамою. Про послугу реєстрації народження у пологовому будинку вже знаю. Знайомі розповіли, що додатково можна отримати «пакунок малюка».  Можете більш детально про нього розповісти?

Світлана Гончарова

Що таке «Пакунок малюка»?

«Пакунок малюка» —  це одноразова натуральна допомога у вигляді набору необхідних речей для новонародженої дитини. Загальна вартість набору становить не більш як 5 тис грн. Отримання цієї допомоги не тягне за собою зміни розміру допомоги при народженні.

Хто має право отримати  таку допомогу?

Отримати допомогу «пакунок малюка»  мають право як громадяни України,  так  й іноземці та особи без громадянства, які на законних підставах проживають на території України і народили живонароджену дитину. Безпосередніми отримувачами допомоги є мати, батько, родичі або патронатний вихователь новонародженої дитини.

Патронатний вихователь  отримує «пакунок малюка» у випадку, коли батьки чи родичі відмовились від новонародженої дитини в пологовому будинку або якщо у матері новонародженої дитини виникли ускладнення при пологах чи хвороба, що унеможливлює здійснення нею догляду за новонародженою дитиною .

Що входить до набору?

До набору входить все, що необхідно для новонародженої дитини: підгузки, вологі серветки, пелюшки, бодіки, шапочки, штани-повзунки, чоловічки, шкарпетки, термометри для води та для тіла, ножиці, ковдра, підковдра, матрац, розвиваючі іграшки, рушник, мило-шампунь, крем і коробка-колиска.

Деталізований перелік та кількість дитячих товарів  визначено наказом Міністерства соціальної політики України від 17 липня 2018 року № 1025 «Деякі питання надання одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» при народженні дитини».

Коли надається допомога?

Видача допомоги «пакунок малюка» здійснюється безпосередньо у  пологовому будинку під час народження/виписки новонародженої дитини або за місцем проживання/перебування новонародженої дитини не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня її народження.

Патронатному вихователю може бути видано «пакунок малюка», якщо він забрав новонароджену дитину з пологового будинку протягом місяця з дня народження.

Якщо на день виписки з пологового будинку «пакунок малюка» був  відсутнім, отримувачу необхідно подати заяву до  місцевого структурного підрозділу з питань соціального захисту населення  про забезпечення такою допомогою.

Куди звертатися за більш детальною консультацією та роз’ясненнями?

Якщо у вас залишились питання з цього приводу, будь ласка, телефонуйте до контакт-центру системи безоплатної правової допомоги за номером 0 (800) 213 103, цілодобово та безкоштовно в межах України. В центрах та бюро надання безоплатної правової допомоги по всій країні ви можете отримати юридичну консультацію та правовий захист.

Друзі, кохайтесь! Створюйте щасливі родини та народжуйте здорових, прекрасних дітей!

 

Життя не в борг…

Друк

Начальник Управління ДВС Львівщини Головного територіального управління юстиції у Львівській області Юрій Сало продовжує інформувати про результати роботи виконавчої служби Львівщини.

Зокрема, на виконанні у Золочівському районному відділі державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Львівській області перебуває виконавче провадження з виконання виконавчого листа виданого Золочівським районним судом Львівської області про стягнення з Боржника на користь Стягувача аліментів на утримання дитини, 30.03.2006 р.н. щомісячно в сумі 800 грн., яка підлягає індексації відповідно до закону, починаючи з 20.10.2010 року і до досягнення дитиною повноліття.

В ході проведення виконавчих дій державним виконавцем 23.10.2013 року винесено постанову про відкриття виконавчого провадження та скеровано сторонам виконавчого провадження для виконання та до відома.

Оскільки боржник з моменту відкриття виконавчого провадження аліменти згідно даного виконавчого документа не сплачував, відповідно, станом на січень 2019 року заборгованість складала 80000,00 грн.

Державним виконавцем винесено постанови про обмеження та надіслано боржнику до відома та відповідним органам для виконання.

Внаслідок вчинених виконавчих дій транспортний засіб боржника був зупинений працівниками патрульної поліції м. Львова. Цього ж дня боржник з’явився у відділ та сплатив борг в сумі 80000,00 грн., штраф в сумі 38086,00 грн., виконавчий збір в сумі 8000 грн. та витрати виконавчого провадження.

 

Мама у шлюбі з іншим: порядок реєстрації новонародженої дитини

Друк

Головне територіальне управління юстиції у Львівській області продовжує знайомити із результатами роботи структурних підрозділів.

Зокрема, щодо державної реєстрації народження дитини.

13.02.2019 року до відділу звернулася громадянка К.  з питання  державної реєстрації народження дитини. При цьому вона заявила, що чоловік, з яким вона перебуває в зареєстрованому шлюбі не є батьком дитини , а інший чоловік, хоче визнати себе батьком дитини.

Громадянці К. було надано консультацію щодо порядку реєстрації народження дитини та роз`яснено статтю 126 Сімейного кодексу України, одночасно наголошено, що від неї та чоловіка, з яким мати перебуває в зареєстрованому шлюбі потрібно подати заяву про те, що чоловік не є батьком дитини.

ПАМ`ЯТКА: СТАТТЯ 126- Походження дитини від батька визначається за заявою жінки та чоловіка, які не перебувають у шлюбі між собою. Така заява може бути подана як до, так і після народження дитини до органу державної реєстрації актів цивільного стану.

Якщо заява про визнання батьківства не може бути подана особисто, вона може бути подана через представника або надіслана поштою, за умови її нотаріального засвідчення. Повноваження представника мають бути нотаріально засвідчені.

Але як виявилося, чоловік громадянки К. засуджений та відбуває покарання в місцях позбавлення волі.

Тоді заявниці було роз`яснено, щоб чоловік зробив відповідну заяву, яку засвідчив належним чином та надіслав її до нашого відділу або передав їй, тоді вона зможе прийти з чоловіком, який визнає себе батьком дитини та подати заяву про визнання батьківства та зареєструвати народження дитини у відповідності до законодавства.

Враховуючи наведене, 16.02.2019 року на адресу відділу надійшла заява від чоловіка з місць позбавлення волі, про що ми повідомили громадянку К., та 20.02.2019 року прийняли від батьків заяву про визнання батьківства та зареєстрували новонароджену дитину.

 

НЕМАЄ ГРОШЕЙ НА АЛІМЕНТИ?- ОТРИМАЙ РОБОТУ!

Друк

В рамках проекту «Я МАЮ ПРАВО!» Головне територіальне управління юстиції у Львівській області роз`яснює як боротись із неплатниками аліментів згідно з Законом.

Якщо боржник не працює та не сплачує аліменти самостійно, за наявності у нього заборгованості із сплати аліментів понад 3 місяці:

  • майно, яке йому належить на праві власності арештовується, вилучається та в примусовому порядку реалізовується в рахунок сплати заборгованості по аліментах.

Стягнення, які можуть бути застосовані до боржника:

  • тимчасове обмеження у праві виїзду за межі України, керуванні транспортними засобами, користуванні зброєю та полювання;
  • стягнення виконавчого збору (основної винагороди приватного виконавця) та штрафних санкцій;
  • адміністративна відповідальність за несплату аліментів(призначається покарання у вигляді суспільно корисних робіт);
  • кримінальна відповідальність за ухилення від сплати аліментів.

Боржник, який не має роботи, може працевлаштуватись самостійно або звернутись до Державної служби зайнятості.

Способи отримання інформації про наявні вакансії:

  • офіційний веб-сайт Державної служби зайнятості України: https://www.dcz.gov.ua/userSearch/vacancy ;
  • безпосередньо в центрі зайнятості;
  • безпосередньо у державного виконавця.

Що робити, коли немає вакансій за фахом?

  • Державна служба зайнятості може забезпечити навчання, перепідготовку та підвищення кваліфікації для отримання навичок нової професії або ж підвищити кваліфікацію за наявним фахом.

У випадку працевлаштування, боржник негайно повідомляє про місце роботи державного (приватного) виконавця, на виконанні у якого перебуває рішення про стягнення аліментів.

Останнє оновлення на Вівторок, 05 березня 2019, 10:35
 

Визнання права власності на нерухоме майно за рішенням суду

Друк

Доброго дня, Павле Дмитровичу! Хочу звернутися до  Вас за порадою. Я довго судилася і нарешті виграла суд про визнання права власності на квартиру. Отримала рішення і тепер не знаю куди звернутися. Я  людина похилого віку і мені складно самій розібратися в законах. Прошу, поясніть, що робити з цим рішенням  суду?

Любов Крива

Для того щоб уникнути плутанини, перш за все  хочу пояснити, що таке державна реєстрація речових прав на нерухоме майно. Це офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Які права підлягають  державній реєстрації?

В нашій державі обов’язковій державній реєстрації прав на нерухоме майно підлягають:

  • право власності;
  • речові права, похідні від права власності такі як право користування (сервітут),   право користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис); право забудови земельної ділянки (суперфіцій), іпотека тощо;
  • право власності на об’єкт незавершеного будівництва.

До кого необхідно звернутись?

Сьогодні державну реєстрацію, зокрема права власності на об’єкти нерухомого майна (квартиру) здійснюють:

  • виконавчі органи сільських, селищних та міських рад, Київська, Севастопольська міські, районні, районні у містах Києві та Севастополі державні адміністрації;
  • акредитовані суб’єкти;
  • нотаріуси.

Які документи необхідно подати для державної реєстрації права власності?

Для реєстрації права власності на нерухоме майно на підставі рішення суду необхідно подати такі документи:

  • паспорт та податковий номер;
  • рішення суду, що набрало законної сили, щодо права власності та інших речових прав на нерухоме майно або ухвали суду про затвердження (визнання) мирової угоди з оригіналом підпису секретаря та мокрою печаткою;
  • квитанція про сплату адміністративного збору за державну реєстрацію прав.

Як довго чекати?

Загалом державна реєстрація права власності та інших речових прав (крім іпотеки) проводиться  протягом 5 робочих днів з дня реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі прав і становить 190 грн.

За бажанням особи, реєстраційні дії можуть вчинятись у менші строки, але доведеться сплатити додатково. За реєстрацію протягом 2   робочих днів – 1920 грн, за реєстрацію протягом 1 робочого дня – 3840 грн, а якщо протягом 2 годин – 9600 грн.

Чи можуть відмовити у державній реєстрації прав?

Так, Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» містить  перелік  обставин через дію яких, може бути відмовлено у державній реєстрації прав. Наведу декілька з них:

  • заявлене речове право, обтяження не підлягають державній реєстрації відповідно до цього Законузаява про державну реєстрацію прав подана неналежною особою;
  • подані документи не відповідають вимогам, встановленим Законом;
  • подані документи не дають змоги встановити набуття, зміну або припинення речових прав на нерухоме майно;
  • наявні суперечності між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями;
  • наявні зареєстровані обтяження речових прав на нерухоме майно;
  • заявника, який звернувся із заявою про державну реєстрацію прав, що матиме наслідком відчуження майна, внесено до Єдиного реєстру боржників.

Який результат розгляду поданих документів?

За результатом розгляду заяви та документів, поданих для державної реєстрації прав, державний реєстратор приймає рішення щодо державної реєстрації прав або щодо відмови в такій реєстрації.

Після проведення реєстраційних дій та внесення відповідного запису до Державного реєстру прав, формується витяг з такого реєстру, після чого реєстратор/нотаріус роздруковує витяг без використання спеціальних бланків з проставленням підпису та печатки. Тобто витяг з реєстру, що підтверджує проведення реєстрації права власності.

Куди звертатися за більш детальною консультацією та роз’ясненнями?

Якщо у вас залишились питання з цього приводу, будь ласка, телефонуйте до контакт-центру системи безоплатної правової допомоги за номером 0 (800) 213 103, цілодобово та безкоштовно в межах України. В центрах та бюро надання безоплатної правової допомоги по всій країні ви можете отримати юридичну консультацію та правовий захист.

 

Відремонтовано народний дім

Друк

 

Українська делегація вшанувала пам’ять 366 українців, вбитих у Павлокомі

Друк

 

Демонтаж незаконного самобуду за адресою м.Львів пл.Двірцева, 1а

Друк

На виконанні у Залізничному відділі ДВС м. Львова перебуває виконавче провадження, згідно якого, державні виконавці повинні здійснити необхідні дії щодо демонтажу незаконного самобуду за адресою м. Львів пл.Двірцева, 1а

До боржника були застосовані штрафні санкції, подання про притягнення його до кримінальної відповідальності, внесено відомості до Єдиного державного реєстру досудових розслідувань, однак боржник продовжував ігнорувати судове рішення.

Відповідно, 20.02.2019 комісією у складі: державних виконавців Залізничного ДВС, представників Залізничної райдержадміністрації, поліції, і фірми-підрядника,  яка залучена для  демонтажу тимчасової споруди-магазину. Було розпочато процедуру знесення будівлі. Боржник належним чином був повідомлений про дату знесення, однак приїхавши члени комісії застали будівлю зачиненою, власник відсутній.

Тому,  проведено демонтаж вхідних дверей, та, в подальшому, здійснено опис продуктів і майна, яке знаходилося всередині для подальшої передачі на зберігання, до моменту повернення боржнику.

Станом на сьогодні тимчасова-будівля споруда повністю демонтовано (фото додається)

 



Останнє оновлення на Понеділок, 25 лютого 2019, 17:53
 

ЩО ВАРТО ЗНАТИ ПРО СПОЖИВЧІ КРЕДИТИ

Друк

В рамках проекту «Я МАЮ ПРАВО!» продовжуємо інформувати громадян про важливе.

Сьогодні говоримо про споживчі кредити, про те, що треба знати про умови договору на що звертати увагу в першу чергу.

Відносини між позикодавцем та споживачем регулюються Законом України « Про споживче кредитування».

Споживчий кредит-це грошові кошти, які надаються позичальником споживачу на придбання товарів,робіт, послуг для задоволення своїх потреб, які не пов`язані з:

  • підприємницькою діяльністю;
  • незалежною професійною діяльністю;
  • виконанням обов`язків найманого працівника.

Зазначаємо, що договір про споживчий кредит та зміни до нього укладаються у письмовій формі. Що обов`язково повинно міститись у договорі:

  • загальний розмір кредиту;
  • порядок, умови та строк надання кредиту;
  • реальна річна відсоткова ставка та загальна вартість кредиту (станом на дату укладення договору);
  • відсоткова ставка, її тип, порядок обчислення (у т.ч. порядок зміни та сплати відсотків);
  • порядок повернення кредиту та сплати відсотків(у т.ч. достроково);
  • види забезпечення кредиту.

Чи можна відмовитись від кредитного договору?

  • Споживач має право відмовитись від кредиту протягом 14 календарних днів з дня укладення договору, попередньо повідомивши позичальника у письмовій формі;
  • Протягом 7 календарних днів з дати подання письмового повідомлення про відмову від договору, споживач зобов`язаний повернути гроші та сплатити відсотки за період користування ними.

ПАМ`ЯТКА: СПОЖИВАЧ НЕ ЗОБОВ`ЯЗАНИЙ СПЛАЧУВАТИ БУДЬ ЯКІ ІНШІ ПЛАТЕЖІ ЧЕРЕЗ ВІДМОВУ ВІД ДОГОВОРУ.

 


Сторінка 3 з 35

Контакти:

Пустомитівська районна рада,
вул. М.Грушевського, 35, м. Пустомити,
Львівська обл., 81100.
тел. (03230) 4-12-56, 299-92-09,
факс: (03230) 4-27-57,

pustomyty.rada@gmail.com

pustomyty.rada

Часопис Пустомитівського району

PDF №31 від 03.08.2019р.

Центр пробації

Я маю прааво!

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ:

Співпраця

РЕСПУБЛІКА ПОЛЬЩА

11

 

УКРАЇНА

ФРН

Календар

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Курс валют предоставлен сайтом kurs.com.ua

Погода в Пустомитах


Ми у facebook

Вхід

Cесія районної ради

49 ЧЕРГОВА

26.07.2019 року

о 10:00год.

ПРОЕКТИ РІШЕНЬ

ПРЕЗИДІЯ / КОМІСІЇ

ПОШУК

Стратегія району

Звіт голови районної ради

Районний бюджет

 


Home /