Як діяти, коли замовлення не відповідає зображенню в меню?

Друк

Головне територіальне управління юстиції у Львівській області продовжує  інформувати про права споживачів.

На цей раз говоримо, як захистити свої права у випадку,коли замовлення не відповідає зображенню в меню?

Якщо в закладі харчування Вам принесли замовлення:

ВИ МОЖЕТЕ:  не сплачувати за замовлену страву і вимагати безкоштовно замінити її на іншу.

Якщо адміністрація закладу відмовляється безкоштовно замінити страву:

  1. Оплатіть страву та зафіксуйте докази порушення ваших прав: сфотографуйте страву, зображення в меню, збережіть чек.
  2. Зверніться із заявою про порушення своїх прав до територіальних органів Держпродспоживслужби України або до суду за місцем проживання.

Ви також маєте право зважити страву, якщо у вас виникла підозра щодо невідповідності вказаній у меню вазі.

Якщо дотримання наших рекомендацій не допомогло і ваше право було порушено,

Звертайтесь: