www.pustomyty-rada.gov.ua

  • Збільшення розміру шрифта
  • Звичайний розмір шрифта
  • Зменшити розмір шрифта

До уваги платників ЄСВ

Друк

Як зазначив в.о.начальника Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області Т.Левицький, що платникам єдиного соціального внеску з метою попередження помилкової сплати коштів єдиного внеску на неналежні рахунки, що сплата коштів єдиного внеску має відбуватись виключно на рахунки, які відкриті територіальним органам ДФС відповідно до адміністративно-територіальних одиниць, на яких зареєстровані платники податків.

Реквізити небюджетних рахунків «Рахунок для зарахування коштів, які підлягають розподілу за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування» (далі – рахунки 3719) в органах ДФС Львівської області, відкритих Державною казначейською службою України, розміщені на субсайті Територіальні органи ДФС у Львівській області офіційного порталу ДФС України у розділі «Бюджетні рахунки» за електронним посиланням: http://lv.sfs.gov.ua/byudjetni-rahunki/.

Єдиний внесок у разі якщо працівник частину місяця перебував у відпустці без збереження заробітної плати

Як зазначив в.о.начальника Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області Т.Левицький, Державна фіскальна служба України в листі від 03.10.2017р. №16871/5/99-99-13-02-01-16 «Щодо розгляду звернення» роз’яснила порядок застосування норм Закону України від 8 липня 2010 року №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон №2464), якщо працівник частину місяця перебував у відпустці без збереження заробітної плати.

Відповідно до абзацу другого пункту 5 статті 8 Закону №2464 у разі якщо база нарахування єдиного внеску (за основним місцем роботи) не перевищує розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який отримано дохід, сума єдиного внеску розраховується як добуток розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який отримано дохід (прибуток), та ставки єдиного внеску.

Обмеження щодо застосування цієї норми зазначено у пункті 8 розділу III Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015р. №449.

Отже, якщо база нарахування єдиного внеску не перевищує розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід) у працівника, який перебував у відпустці без збереження заробітної плати, то застосовуються норми частини 5 статті 8 Закону №2464.

Термін сплати податку на нерухоме майно завершується

Як зазначив в.о.начальника Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області Т.Левицький, що термін сплати податку на нерухоме майно по повідомленнях, отриманих власниками нерухомості протягом серпня-вересня для більшості платників завершується 30 листопада 2017 року.

Якщо громадянин не погоджується із зазначеною в повідомленні про сплату цього податку сумою, він може її узгодити у територіальному органі ДФС за місцем проживання, надавши копії документів на нерухоме майно. На підставі проведеної звірки контролюючий орган, у разі виявлення підстав, скасує попереднє та сформує нове податкове повідомлення-рішення.

Рекомендуємо власникам об’єктів нерухомого майна – житлових будинків площею понад 120 кв.м., квартир площею понад 60 кв.м., або об’єктів нежитлової нерухомості, які на сьогодні не отримали повідомлення про сплату податку також звернутися до територіального органу ДФС.

Несплата чи несвоєчасна сплата отриманих повідомлень рішень є підставою для нарахування штрафних санкцій. Але цього можна уникнути своєчасно виконавши чи узгодивши свої податкові зобов’язання.

Як у Звіті з єдиного соціального внеску відобразити індексацію за попередні періоди

Як зазначив в.о.начальника Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області Т.Левицький, що Державна фіскальна служба України в своєму листі від 03.10.2017р. №16871/5/99-99-13-02-01-16 «Щодо розгляду звернення» роз’яснила порядок відображення у Звіті про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів (далі - Звіт) індексації за попередні періоди.

Процедуру нарахування і сплати єдиного внеску визначено Інструкцією про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015р. №449 (далі – Інструкція).

Правила формування та подання звіту з єдиного внеску встановлено Порядком формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015р. №435 (далі – Порядок).

Відповідно до частини другої статті 9 Закону України від 8 липня 2010 року №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон №2464) та підпункту 1 пункту 3 розділу IV Інструкції обчислення єдиного внеску здійснюється на підставі бухгалтерських та інших документів, відповідно до яких провадиться нарахування (обчислення) або які підтверджують нарахування (обчислення) виплат (доходу), на які відповідно до Закону №2464 нараховується єдиний внесок.

Абзацом першим пункту 9 розділу IV Порядку передбачено, що таблиця 6 додатка 4 до Порядку призначена для формування страхувальником у розрізі кожної застрахованої особи відомостей про суми нарахованої їй заробітної плати (доходу) у звітному місяці.

Якщо працівнику в поточному місяці здійснено нарахування індексації за попередні періоди, вказане нарахування єдиного внеску здійснюється у місяці його фактичного нарахування (поточному) без віднесення до відповідних місяців, за які проведено таке нарахування.

Важливі новації у нарахуванні ЄСВ

Як зазначив в.о.начальника Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області Т.Левицький, що Законом України від 03.10.2017 №2148-УІІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» (далі – Закон №2148) внесено зміни до Законів України від 08.07.2010 №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» та від 23.09.1999 №1105-XIV «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

Зокрема, внесеними змінами, запроваджено такі новації:

- максимальна база нарахування єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ) з 01.01.2018 становитиме 15 розмірів мінімальної заробітної плати замість 25 розмірів прожиткового мінімуму;

- з 01.01.2018 платниками ЄСВ також будуть і члени фермерського господарства (у разі, якщо вони не належать до кола осіб, які підлягають страхуванню на інших підставах);

- у разі якщо фізичні особи – підприємці (далі – ФОП) і члени фермерського господарства отримують пенсію або соціальну допомогу, вони звільняються від сплати ЄСВ за себе;

- ФОП – платники єдиного податку першої групи втрачають право на сплату половинної (0,5) ставки мінімального страхового внеску ЄСВ: з 01.01.2018 вони будуть сплачувати ЄСВ у повному мінімальному розмірі, як і інші ФОП;

- фізичні особи, які виконують роботи на підставі договору цивільно-правового характеру, ФОП, а також особи, які провадять незалежну професійну діяльність, члени фермерського господарства тепер також підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню;

- ФОП, особи, які провадять незалежну професійну діяльність та члени фермерського господарства з 01.01.2018 сплачуватимуть ЄСВ, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується ЄСВ.

Закон №2148 набув чинності 11.10.2017 (опубліковано у офіційному виданні «Голос України» від 10.10.2017 №188).

Розстрочення та відстрочення заборгованості по сплаті ЄСВ законодавством України не передбачено

Як зазначив в.о.начальника Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області Т.Левицький, що платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ), що законодавством, яке регулює порядок нарахування, обчислення і сплати ЄСВ, не передбачено розстрочення та відстрочення заборгованості по сплаті ЄСВ.

Так, відповідно до частини 12 ст.9 Закону України від 08.07.2010 №2464 «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями (далі – Закон №2464) ЄСВ підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника. За наявності у платника ЄСВ одночасно із зобов’язаннями зі сплати ЄСВ зобов’язань із сплати податків, інших обов’язкових платежів, передбачених законом, або зобов’язань перед іншими кредиторами зобов’язання із сплати ЄСВ виконуються у першу чергу і мають пріоритет перед усіма іншими зобов’язаннями, крім зобов’язань з виплати заробітної плати.

У разі несвоєчасної або не у повному обсязі сплати ЄСВ до платника застосовуються фінансові санкції, передбачені Законом №2464, а посадові особи, винні у порушенні законодавства про збір та ведення обліку ЄСВ, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність (частина 11 ст. 9 Закону №2464).

Декларування доходів громадян, отриманих у 2016 році

Як зазначив в.о.начальника Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області Т.Левицький, що станом               на 1 листопада 2017 року залишилась значна кількість громадян, які ще досі не задекларували доходи отримані у 2016 році.

У зв’язку з чим, нагадуємо, що громадяни, які у 2016 році отримали доходи обов’язкові до декларування, зобов’язані подати декларацію про майновий стан і доходи та самостійно сплатити суму податкового зобов’язання.

Одночасно повідомляємо, що згідно із ст.179 Податкового кодексу України обов’язковими до декларування є наступні доходи:

- успадкування чи отримання в дарунок майна не від членів сім’ї першого ступеня споріднення;

- дохід у вигляді додаткового блага, отриманий шляхом анулювання (прощення) основної суми боргу кредитором за його самостійним рішенням, не пов’язаним з процедурою банкрутства;

- дохід від операції з інвестиційними активами;

- іноземні доходи.

Набрав чинності Порядок надання узагальнюючих податкових консультацій

Як зазначив в.о.начальника Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області Т.Левицький, що Наказом Міністерства фінансів України від 27.09.2017 №811 затверджено Порядок надання узагальнюючих податкових консультацій (далі - Наказ №811). Наказ опубліковано в бюлетені «Офіційний вісник України» від 03.11.2017 №86 та з дати опублікування – 03 листопада 2017 року набрав чинності.

Порядок надання узагальнюючих податкових консультацій, розроблений відповідно до підпункту 192.1.5 пункту 192.1 статті 192 розділу I та пункту 52.6 статті 52 глави 3 розділу II Податкового кодексу України, визначає процедуру надання Міністерством фінансів України (далі – Мінфін України) узагальнюючих податкових консультацій.

Зокрема, Порядком визначено, що узагальнюючі податкові консультації надаються:

за результатами періодичного узагальнення індивідуальних податкових консультацій, наданих контролюючими органами платникам податків;

у разі наявності обставин, що свідчать про неоднозначність окремих норм податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Узагальнюючі податкові консультації затверджуються наказом Міністерства фінансів України та оприлюднюються на офіційному веб-сайті Мінфіну України протягом п’яти календарних днів з дня їх надання.

Узагальнюючі податкові консультації не є нормативно-правовими актами.

Оновлено форму довідки про сплату суми акцизу, яка розрахована за ставками на готову продукцію

Як зазначив в.о.начальника Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області Т.Левицький, що Наказом Міністерства фінансів України від 21.08.2017 №709 «Про затвердження форм Довідки про цільове використання легких та важких дистилятів, а також скрапленого газу та бутану, ізобутану як сировини у виробництві етилену, Довідки про сплату суми акцизного податку, яка розрахована за ставками на готову продукцію, та Журналу обліку погашення податкових векселів» затверджено форми:

Довідки про цільове використання легких та важких дистилятів, а також скрапленого газу та бутану, ізобутану як сировини у виробництві етилену;

Довідки про сплату суми акцизного податку, яка розрахована за ставками на готову продукцію (для алкогольних напоїв, для виробництва яких використовується спирт етиловий неденатурований);

Журналу обліку погашення податкових векселів.

Зазначені форми затверджено відповідно до п.226.12 ст.226, пп.229.2.11 п.229.2, пп.229.3.13 п. 229.3 ст.229 розд. VI Податкового кодексу України та Порядку випуску, обігу та погашення податкових векселів, авальованих банком (податкових розписок), які видаються до отримання або ввезення на митну територію України легких та важких дистилятів, а також скрапленого газу та бутану, ізобутану для використання як сировини для виробництва етилену.

Звернув увагу, що Наказ набрав чинності 20 жовтня 2017 року з дня його офіційного опублікування в «Офіційному віснику України» від 20.10.2017 №82.

З 13.10.2017 набрали чинності зміни до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН

Як зазначив в.о.начальника Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області Т.Левицький, що з 13 жовтня 2017 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 18.09.2017 №776 «Про затвердження Змін до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі – Наказ №776), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.09.2017 за №1204/31072. Наказ №776 опубліковано в бюлетені «Офіційний вісник України» від 13.10.2017 №80.

Зокрема, Наказом №776 передбачено автоматичне врахування системою Моніторингу інформації, поданої за встановленою формою платниками - сільськогосподарськими товаровиробниками, що внесені до Реєстру отримувачів бюджетної дотації відповідно до Закону України від 24 червня 2004 року №1877-IV «Про державну підтримку сільського господарства України», та/або сільськогосподарськими підприємствами, що на 31 грудня 2016 року застосовували спеціальний режим оподаткування відповідно до статті 209 Податкового кодексу України (в редакції, що діяла на 31 грудня 2016 року) і мають власну чи орендовану земельну ділянку загальною площею понад 200 га включно станом на 01 січня 2017 року, що задекларована до 20 лютого 2017 року, і у яких за період з 01 січня 2017 року не було одночасної зміни засновника і керівника та в якій зазначено коди, згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) постачання (виготовлення) таких груп товарів:

01 Живі тварини;

03 Риба і ракоподібні, молюски та інші водяні безхребетні;

04 Молоко та молочні продукти; яйця птиці; натуральний мед; їстівні продукти тваринного погодження, в іншому місці не зазначені;

07 Овочі та деякі їстівні коренеплоди і бульби;

08 Їстівні плоди та горіхи; шкірки цитрусових або динь;

10 Зернові культури;

12 Насіння і плоди олійних рослин; інше насіння, плоди та зерна; технічні або лікарські рослини; солома і фураж.

У зв’язку із цим для сільськогосподарських товаровиробників Таблицю даних платника податку (далі – Таблиця), яка подається в разі блокування податкових накладних/розрахунків коригування, доповнили новими полями, а саме:

• «Сільськогосподарський товаровиробник, що до 01 січня 2017 року застосовував спеціальний режим оподаткування відповідно до статті 209 Податкового кодексу України»;

• «Сільськогосподарський товаровиробник, внесений до Реєстру отримувачів бюджетної дотації».

Також Наказом №776 передбачено, що інформація за встановленою формою подається із поясненням платника податків, в якому зазначається специфіка господарської діяльності, що має незмінний характер, із можливим посиланням на податкову та іншу звітність платника податку.

Розгляд Таблиці даних платника податку здійснюватиметься протягом п’яти робочих днів, що настають за днем її отримання.

Про роботу системи моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків

Як зазначив в.о.начальника Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області Т.Левицький, що починаючи з 01.07.2017р. згідно з п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) може бути зупинено у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, якщо така податкова накладна/розрахунок коригування відповідає сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення їх реєстрації у ЄРПН (далі – Критерії). Зазначені Критерії разом з вичерпним переліком документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН затверджено наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567.

За період з 01.04.2017р. до 01.07.2017р. було визначено як перехідний період, протягом якого процедура зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН здійснювалась без фактичного зупинення. Якщо податкова накладна складена у червні 2017р., а реєстрація її відбувається після 01.07.2017, то на таку податкову накладну поширюється процедура зупинення, але лише за умови не відповідності її ознакам, визначених підпунктами 1 - 4 п. 5 Критеріїв.

Моніторинг здійснюється ДФС на підставі аналізу даних звітних показників платника податку, наявної податкової інформації, а також інформації, поданої платником за формою згідно із додатком до цих Критеріїв, якщо таку інформацію враховано Комісією ДФС України.

Усі податкові накладні/розрахунки коригування, що подаються на реєстрацію в Реєстрі з метою оцінки ступеня ризиків, достатніх для їх зупинення, до проведення Моніторингу, за результатами якого можливе зупинення їх реєстрації, перевіряються ДФС на відповідність до ознак, визначених підпунктами 1 - 4 п.5 Критеріїв. Якщо за результатами перевірки ДФС встановлено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідає одній з цих ознак, – така податкова накладна/розрахунок коригування не підлягає Моніторингу.

Одночасно слід нагадати, що з метою надання інформаційної допомоги та обговорення проблемних питань, що виникають під час зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН, Головне управління ДФС у Львівській області щовівторка та щочетверга, з 11-00 до 13-00 в залі №3 Центру обслуговування платників (1 поверх адмінприміщення по вул.Стрийській, 35) у м.Львові проводить зустрічі-консультації з платниками із зазначених питань.

Як дізнатися платнику податків про податкові борги

Як зазначив в.о.начальника Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області Т.Левицький, що на офіційному веб-порталі ДФС працює електронний сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера».

Для перевірки інформації щодо наявності податкового боргу у платника податків необхідно ввести його    код ЄДРПОУ або точну назву. Після введення такої інформації в одне з полів система здійснить пошук по ряду баз даних, доступних для публічного використання, і повідомить про результати пошуку.

Оновлення інформації на сайті щодо стану розрахунків платника податків з бюджетом (про наявність заборгованості) відбувається щоденно, крім вихідних та святкових днів, після проведення розрахунків зведених показників в центральній базі даних за результатами попереднього банківського дня.

При цьому слід враховувати, що у електронному он-лайн сервісі «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» зазначається інформація про наявність боргу платника в цілому по Україні, тоді як платник податків може перебувати на обліку не лише в контролюючому органі за основним місцем обліку, а й обліковуватись як платник окремих податків та зборів в контролюючих органах за неосновним місцем обліку.

Наразі за допомогою електронного сервісу «Електронний кабінет платника» в приватній частині (особистому кабінеті), з використанням електронного цифрового підпису, доступний розділ «Стан розрахунків з бюджетом», який дає змогу:

переглянути дані щодо розрахунків з бюджетом за останні 2 роки;

застосування фільтру в розрізі контролюючих органів;

вивантажити інформацію у форматі XML – файлів.

Окрім того, платник з приводу проведення звірки щодо стану розрахунків з бюджетом може безпосередньо звернутись до контролюючих органів за основним та неосновним місцем обліку.

Критерії блокування податкових накладних

Як зазначив в.о.начальника Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області Т.Левицький, що Наказом Міністерства фінансів України від 21.07.2017 №654 внесено зміни до наказу Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567, зокрема, пункт 6.1 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (далі – Критеріїв) викладено в новій редакції. З 12.08.2017р. податкові накладні блокуються за оновленими критеріями.

Критерій 1:

1) обсяг постачання товару/послуги, зазначений у ПН/РК, у 1,5 рази більший залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01.01.2017р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01.01.2017р.

Нагадаємо, що в попередній редакції різниця визнавалася між обсягом постачання та обсягом придбання, при цьому при обрахунку обсягу постачання не враховувались розрахунки коригування, проте бралися до уваги обсяги придбаних товарів за звільненими від ПДВ операціями) (п. 6.1 Критеріїв).

2) переважання в такому залишку (більше 75 % загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС.

Перелік кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД, які застосовуються для здійснення моніторингу відповідності ПН/РК Критеріям затверджено наказом ДФС від 30 червня 2017 року №461 «Про затвердження Переліку кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД»;

3) відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється). Мається на увазі Таблиця даних платника податку, що є додатком до Критеріїв.

Зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування за цим критерієм здійснюється за умови, що сума ПДВ, зазначена в зареєстрованих у звітному (податковому) періоді податкових накладних, з урахуванням податкової накладної/розрахунку коригування, поданої на реєстрацію в Реєстрі, які відповідають вимогам підпункту 1 цього пункту, більша за середньомісячну суму сплачених за останні 12 місяців єдиного внеску та податків і зборів (крім суми ПДВ, сплаченої при ввезенні товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами.

Критерій 2: відсутність (анулювання, призупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право суб'єкта господарювання на виробництво, експорт, імпорт, оптову і роздрібну торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1 та 215.3.2 п.215.3 ст.215 Податкового кодексу, стосовно товарів, які зазначені платником податку у податковій накладній, поданій на реєстрацію в Реєстрі. (п.6.2 Критеріїв).

Якщо за результатами моніторингу буде визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідає будь-якій одній із умов, наведених у п.6.2 Критеріїв, реєстрація такої накладної/розрахунку буде зупинена.

Набрав чинності Порядок повернення авансових платежів (передоплати) і помилково та/або надміру сплачених сум митних платежів

Як зазначив в.о.начальника Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області Т.Левицький, що Наказом Міністерства фінансів України від 18.07.2017 №643 затверджено Порядок повернення авансових платежів (передоплати) і помилково та/або надміру сплачених сум митних платежів (далі – Наказ №643). Наказ №643 опубліковано у бюлетені «Офіційний вісник України» від 26 вересня 2017 року №75 та з дати офіційного опублікування набрав чинності.

З набранням чинності Наказом №643, зокрема, визнано таким, що втратив чинність, наказ Державної митної служби України від 20.07.2007 №618 «Про затвердження Порядку повернення платникам податків коштів, що обліковуються на відповідних рахунках митного органу як передоплата, і митних та інших платежів, помилково та/або надмірно сплачених до бюджету, контроль за справлянням яких здійснюється митними органами», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 25.09.2007 за №1097/14364.

Які податкові накладні/розрахунки коригування не підлягають Моніторингу для зупинення їх реєстрації

Як зазначив в.о.начальника Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області Т.Левицький, що якщо за результатами перевірки ДФС встановлено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідає одній з цих ознак, – така податкова накладна/розрахунок коригування не підлягає Моніторингу.

Не зупиняється реєстрація податкових накладних/розрахунків коригування якщо:

1) податкова накладна не підлягає наданню отримувачу (покупцю). Такі податкові накладні складаються у разі:

здійснення операцій з постачання неплатникам ПДВ;

при умовному продажу (зокрема, при нарахуванні податкових зобов'язань відповідно до п.198.5 ст.198 та п.199.1 ст.199 Податкового кодексу України, анулюванні реєстрації платника податку, у разі перевищення бази оподаткування над договірною вартістю);

при отриманні послуг від нерезидента;

при здійсненні експортних операцій;

зведені податкові накладні за щоденним підсумком реалізації;

2) податкова накладна складена за операцією, що є звільненою від оподаткування (стаття 197; пункти 2, 3, 41, 12, 23, 26, 261, 27, 28 ,32, 38, 45, 46, 47 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України);

3) обсяг постачання, в податковій накладній/розрахунку коригування, зареєстрованих в поточному місяці, з урахуванням поданої на реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування, становить менше 500 тис. грн. та керівник - посадова особа такого платника податку займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох діючих платників податків. При визначенні обсягу постачання не враховується сума ПДВ. За поточний період береться звітний період, в якому складена податкова накладна/розрахунок коригування, що реєструється в Єдиному реєстрі податкових накладних;

4) загальна сума сплачених у 2016 р. єдиного внеску та податків і зборів платником та його відокремленими підрозділами становить більше 5 млн.грн. При розрахунку суми податків не беруться до уваги суми ПДВ, сплачені при ввезенні товарів на митну територію України (ця ознака використовується з 01.04.2017р. до 01.01.2018р.);

5) одночасно D>0,05, а P < Pм ґ 1,3,

де D - розрахункова величина, яка дорівнює S/T;

S - загальна сума сплачених за останні 12 місяців сум єдиного внеску та податків і зборів (крім суми ПДВ, сплаченої при ввезенні товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами;

T - загальна сума постачання товарів/послуг на митній території України, що оподатковуються за основною ставкою та ставкою 7 %, за останні 12 місяців, за зареєстрованими ПН/РК;

P - сума ПДВ в зареєстрованих у звітному (податковому) періоді ПН/РК, з урахуванням поданої на реєстрацію ПН/РК;

Pм - найбільша місячна сума ПДВ в зареєстрованих ПН/РК за останні 12 місяців.

Питання щодо не проведення Моніторингу податкових накладних/розрахунків коригування роз’яснено в листі Державної фіскальної служби України від 06.09.2017р.№2723/99-99-07-05-01-18 «Про систему моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків».

Платники єдиного податку-юридичні особи за три квартали 2017 року звітують за новою формою Податкової декларації платника єдиного податку

Як зазначив в.о.начальника Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області Т.Левицький, що платники єдиного податку-юридичні особи за три квартали 2017 року повинні звітувати за новою формою декларації, затвердженою наказом Мінфіну від 19 червня 2015 року №578 (в редакції наказу Мінфіну від 17 березня 2017 року №369). Для самостійного виправлення помилок, допущених у податковій звітності за попередні звітні (податкові) періоди, нові форми декларацій також слід використовувати з 01.10.2017 р.

Наказ Міністерства фінансів України від 17.03.2017 №369 «Про затвердження Змін до наказу Міністерства фінансів України від 19 червня 2015 року №578» (далі – Наказ №369), який вніс зміни до форми Податкової декларації платника єдиного податку третьої групи (юридичні особи), набув чинності 05.05.2017 року.

З огляду на зазначене нова форма Податкової декларації платника єдиного податку третьої групи (юридичні особи) (в редакції Наказу №369) буде використовуватись юридичними особами – платниками єдиного податку третьої групи для складання звітності за три квартали 2017 року, у тому числі і для самостійного виправлення помилок, допущених у податковій звітності за попередні звітні (податкові) періоди починаючи з 01.10.2017.

Крім цього, слід зазначити, що базовим податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку I та II груп є календарний рік, тому нові форми декларацій будуть використовуватись платниками I та II груп – для складання звітності за 2017 рік – починаючи з 01.01.2018 р.

Новий Порядок надання узагальнюючих податкових консультацій набув чинності

Як зазначив в.о.начальника Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області Т.Левицький, що 03.11.2017             (з дня офіційного опублікування, опубліковано у бюлетені «Офіційний вісник України» від 03.11.2017 №86) набув чинності наказ Міністерства фінансів України від 27.09.2017 №811 (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 27.10.2017 за №1266/31134), яким затверджено Порядок надання узагальнюючих податкових консультацій (далі – Порядок №811).

Порядок №811 розроблено відповідно до п.п.192.1.5 п.192.1 ст.192 розділу І та п.52.6 ст.52 глави 3 розділу ІІ Податкового кодексу України зі змінами та доповненнями. Порядок №811 визначає процедуру надання Міністерством фінансів України узагальнюючих податкових консультацій.

Так, Порядком №811 обумовлено, що узагальнюючі податкові консультації (далі – УПК) надаються:

за результатами періодичного узагальнення індивідуальних податкових консультацій, наданих контролюючими органами платникам податків;

у разі наявності обставин, що свідчать про неоднозначність окремих норм податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

У разі скасування судом наказу Міністерства фінансів України про затвердження УПК буде надана нова податкова консультація з урахуванням висновків суду.

Відповідно до Порядку №811 УПК затверджуються наказами Міністерства фінансів України і такі УПК будуть оприлюднюватись на офіційному веб-сайті Міністерства фінансів України протягом 5 календарних днів з дня їх надання.

Слід зауважити, що УПК не є нормативно-правовими актами.

Строки сплати транспортного податку

Як зазначив в.о.начальника Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області Т.Левицький, що відповідно до п.п.267.7.1 п.267.7 ст.267 розділу ХІІ Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ), транспортний податок сплачується за місцем реєстрації об’єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 №2456-VI, зі змінами та доповненнями.

Транспортний податок сплачується у строки, встановлені п.п.267.8.1 п.267.8 ст.267 ПКУ, а саме:

а) фізичними особами – протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

б) юридичними особами – авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються у річній податковій декларації.

за ставкою 18 відсотків та військовий збір за ставкою 1,5 відсотка.

До уваги платників акцизного податку

Як зазначив в.о.начальника Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області Т.Левицький, що 20.10.2017           (з дня офіційного опублікування) набули чинності накази Міністерства фінансів України від 21.08.2017 №708 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 11 лютого 2016 року №50», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15.09.2017 за №1135/31003 (далі – Наказ №708) та №709 «Про затвердження форм Довідки про цільове використання легких та важких дистилятів, а також скрапленого газу та бутану, ізобутану як сировини у виробництві етилену, Довідки про сплату суми акцизного податку, яка розрахована за ставками на готову продукцію, та Журналу обліку погашення податкових векселів», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15.09.2017 за №1134/31002 (далі – Наказ №709).

Накази №708 та №709 опубліковано 20.10.2017 в «Офіційному віснику України» №20.

Наказом №708 внесено зміни до Порядку роботи податкових постів, установлених на підприємствах суб’єктів господарювання, які використовують легкі та важкі дистиляти за нульовою ставкою акцизного податку або ввезені на митну територію України без сплати акцизного податку для виробництва етилену, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 11.02.2016 №50 (далі – Наказ №50) та до заголовка і п.1 Наказу №50 в частині розширення груп підакцизних товарів (скраплений газ, бутан та ізобутан).

Наказом №709 визнано таким, що втратив чинність наказ Міністерства фінансів України від 17.02.2012 №196 та внесено зміни до форм Довідки про цільове використання легких та важких дистилятів, а також скрапленого газу та бутану, ізобутану як сировини у виробництві етилену, Довідки про сплату суми акцизного податку, яка розрахована за ставками на готову продукцію, та Журналу обліку погашення податкових векселів.

Дія вищевказаних наказів поширюється на всіх суб’єктів господарювання, які в межах квот отримують та/або ввозять в Україну нафтопродукти та використовують їх як сировину для виробництва етилену без сплати акцизного податку з оформленням податкового векселя, як гарантії її цільового використання.

Звернув увагу, що ДФС України листом від 23.10.2017 №1528/99-99-15-03-03-17 «Про набрання чинності наказами Міністерства фінансів України» (далі – Лист ДФС №1528) надано рекомендації для платників акцизного податку щодо врахування змін, внесених Наказами №708 та №709.

Лист ДФС №1528 розміщено на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби за посиланням:http://sfs.gov.ua/podatki-ta-zbori/zagalnoderjavni-podatki/aktsizniy-podatok/listi-dps/314296.html

Платникам ПДВ – імпортерам устаткування

Як зазначив в.о.начальника Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області Т.Левицький, що 14.10.2017 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 04.10.2017 №775 «Про затвердження Порядку надання розстрочення сплати податку на додану вартість під час ввезення на митну територію України устатковання та обладнання за переліком, визначеним пунктами 58 і 59 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України» (далі – Постанова КМУ №775).

Постановою КМУ №775 внесено зміни до пункту 37 Положення про митні декларації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2012 №450 «Питання, пов’язані із застосуванням митних декларацій», а саме: спрощено процедуру отримання розстрочення сплати податку на додану вартість при ввезені на митну територію України у митному режимі імпорту устаткування (його частин) та обладнання для використання у деревообробному виробництві та для виробництва медичних виробів (із зазначенням кодів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності), передбачене пунктами 58 та 59 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України.

При цьому, втратила чинність постанова Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 №196 «Питання надання розстрочення сплати податку на додану вартість під час ввезення на митну територію України устатковання та обладнання».

Постанову КМУ №775 опубліковано в газеті «Урядовий кур’єр» від 14.10.2017 №194.

Способи подання податкових декларацій платниками податків

Як зазначив в.о.начальника Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області Т.Левицький, що згідно з п.49.3 ст.49 Податкового кодексу України ( далі – ПКУ) податкова декларація подається за вибором платника податків, якщо інше не передбачено ПКУ, в один із таких способів:

- особисто платником податків або уповноваженою на це особою;

- надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

- засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.

Єдиною підставою для відмови у прийнятті податкової декларації засобами електронного зв’язку в електронній формі є недійсність електронного цифрового підпису такого платника податків, у тому числі у зв’язку із закінченням строку дії сертифіката відкритого ключа, за умови що така податкова декларація відповідає всім вимогам електронного документа і надана у форматі, доступному для її технічної обробки.

Відповідно до п.49.4 ст.49 ПКУ платники податків, що належать до великих та середніх підприємств, подають податкові декларації контролюючому органу в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.

Податкова звітність з податку на додану вартість подається в електронній формі контролюючому органу всіма платниками цього податку з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.

У разі припинення договору про визнання електронних документів з підстав, визначених законом, платник податків має право до складення нового договору подавати податкову звітність у спосіб, визначений підпунктами «1» і «2» п.49.3 ст.49 ПКУ.

Контролюючим органам забороняється в односторонньому порядку розривати договір про визнання електронних документів.

Можливості сервісу «Електронний кабінет платника»

Як зазначив в.о.начальника Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області Т.Левицький, що за допомогою електронного сервісу ДФС України «Електронний кабінет платника» можливо подавати такі форми податкової звітності:

• Податкову декларацію з податку на прибуток підприємств,

• Податкову декларацію платника єдиного податку третьої групи (юридичні особи),

• Податкову декларацію зі збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на електричну і теплову енергію, крім електроенергії, виробленої кваліфікованими когенераційними установками,

• Податкову декларацію з податку на додану вартість,

• Декларацію акцизного податку,

• Декларацію про максимальні роздрібні ціни на підакцизні товари (продукцію),

• Податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності),

• Податкову декларацію з рентної плати,

• Податкову декларація збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності,

• Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів,

• Звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткових організацій,

• Звіт про суму нарахованого збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства,

• Звіт № 1-РС «Звіт про обсяги виробництва та реалізації спирту»,

• Звіт № 2-РС «Звіт про обсяги виробництва та реалізації алкогольних напоїв»,

• Звіт № 3-РС «Звіт про обсяги виробництва та реалізації тютюнових виробів»,

• Звіт № 1-ОА «Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у оптовій мережі»,

• Звіт № 1-ОТ «Звіт про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у оптовій мережі»,

• Звіт про рух валютних цінностей за рахунком,

• Звіт про настання нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання,

• Звіт про використання книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок),

• Розрахунок суми, що підлягає внесенню до державного бюджету підприємством-монополістом у зв’язку з перевищенням розрахункової величини фонду оплати праці,

• Розрахунок податкових зобов’язань, нарахованих отримувачем послуг, не зареєстрованим як платник податку на додану вартість, які постачаються нерезидентами, у тому числі їх постійними представництвами, не зареєстрованими платниками податків, на митній території України,

• Розрахунок прогнозної потреби спирту,

• Розрахунок збору на соцiально-економiчну компенсацію ризику населення, яке проживає на території зони спостереження,

• Податковий розрахунок з рентної плати за нафту, природний газ і газовий конденсат, що видобуваються в Україні,

• Довідку про суми збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства,

• Довідку про прогнозований обсяг потреби в спирті етиловому для виготовлення окремих видів продукції,

• Довідку виробника лікарських засобів про цільове використання спирту етилового,

• Довідку про отримання спирту етилового,

• Довідку про обсяги дизельного палива, ставки та суми нарахованого акцизного збору,

• Перелік лікарських засобів, для виготовлення яких використовують спирт етиловий та їх відпускну ціну,

• Податкову накладну,

• Товарно-транспортну накладну на переміщення спирту етилового,

• Товарно-транспортну накладну на переміщення алкогольних напоїв,

• Довідку про використані розрахункові книжки за ______ місяць __ року,

• Повідомлення про прийняття працівника на роботу.

У 2017 році брат подарував сестрі квартиру: чи виникає обов’язок сплати податку на доходи фізичних осіб

Як зазначив в.о.начальника Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області Т.Левицький, що 25.03.2017 набрав чинності Закон України від 23.02.2017 №1910-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування спадщини» (опубліковано в офіційному виданні «Голос України» від 24.03.2017 №54) (далі – Закон №1910).

Відповідно до внесених Законом №1910 змін, починаючи з 2017 року, за нульовою ставкою податку на доходи фізичних осіб оподатковуються об’єкти спадщини, що успадковуються членами сім’ї спадкодавця першого та другого ступенів споріднення.

Членами сім’ї фізичної особи першого ступеня споріднення вважаються її батьки, її чоловік або дружина, діти такої фізичної особи, у тому числі усиновлені. Членами сім’ї фізичної особи другого ступеня споріднення вважаються її рідні брати та сестри, її баба та дід з боку матері і з боку батька, онуки (п.п.14.1.263 п.14.1 ст.14 ПКУ).

Згідно із ст.174 ПКУ об’єкти дарування, подаровані платнику податку іншою фізичною особою, оподатковуються згідно з правилами, встановленими для оподаткування спадщини.

Отже, у випадку, коли брат у 2017 році подарувала своїй сестрі квартиру, обов’язку сплати податку на доходи фізичних осіб не виникає.

Нормативно-правове забезпечення роботи СМ КОР

Як зазначив в.о.начальника Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області Т.Левицький, що запроваджена з квітня 2017 року система автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – СМ КОР), з 01.07.2017 працює у повноцінному режимі.

У поточному році прийнято низку нормативно-правових документів, які забезпечують роботу СМ КОР.

1. Відповідно до п.п.201.16.3 п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) постановою Кабінету Міністрів України (далі – КМ України) від 29.03.2017 №190 «Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації» затверджено перелік підстав для прийняття рішення комісією ДФС щодо реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (далі – ПН/РК) в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову у такій реєстрації (далі – Комісія ДФС).

2. Згідно з п.74.2 ст.74 та п.п.201.16.1 п.201.16 ст.201 ПКУ наказом Міністерства фінансів України (далі – Мінфін) від 13.06.2017 №567 «Про затвердження Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №753/30621) затверджено механізм автоматизованого моніторингу відповідності ПН/РК критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення їх реєстрації.

3. Відповідно до п.201.16 ст.201 ПКУ наказ Мінфіну від 13.06.2017 №566 «Про затвердження Порядку роботи комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації» (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №752/30620) визначає організаційні та процедурні засади діяльності Комісії ДФС, а також права та обов’язки її членів.

4. Згідно з п.п.56.23.2 п.56.23 ст.56 ПКУ постановою КМ України від 04.07.2017 №485 «Про затвердження Порядку розгляду скарг на рішення комісії Державної фіскальної служби про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» визначено процедуру розгляду скарг на рішення, дії або бездіяльність Комісії ДФС.

Про затвердження Змін до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН

Як зазначив в.о.начальника Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області Т.Левицький, що відповідно до п.74.2 ст.74 розділу ІІ, п.п.201.16.1 п.201.16 ст.201 розділу V Податкового кодексу України зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) Міністертвом фінансів України наказом від 18.09.2017 №776 (далі – Наказ №776), зареєстрованим у Міністерстві юстиції України від 29.09.2017 за №1204/31072, затверджено Зміни до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Зміни), затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №753/30621 (із змінами).

Наказ №776 набув чинності 13.10.2017, з дня офіційного опублікування (опубліковано в офіційному виданні «Офіційний вісник України» від 13.10.2017 №80).

Змінами оновлено форму «Таблиці даних платника податку» (далі – Таблиця), а саме: її доповнено новими полями «Сільськогосподарський товаровиробник, що до 01 січня 2017 року застосовував спеціальний режим оподаткування відповідно до статті 209 Податкового кодексу України» та «Сільськогосподарський товаровиробник, внесений до Реєстру отримувачів бюджетної дотації».

Змінами встановлено чіткий строк для розгляду Державною фіскальною службою України інформації з Таблиці – 5 робочих днів.

Таблиця подається з поясненням платника податків, в якому зазначається специфіка господарської діяльності, що має незмінний характер, із можливим посиланням на податкову та іншу звітність платника податку.

Також Змінами запроваджено автоматичне врахування Таблиці системою Моніторингу, якщо вона подається платниками – сільгосптоваровиробниками, внесеними в Реєстр отримувачів бюджетної дотації, та/або сільгосппідприємствами, які на 31 грудня 2016 року застосовували спецрежим відповідно до ст.209 ПКУ (в редакції станом на 31.12.2016) які:

¨ мають власну чи орендовану земельну ділянку загальною площею понад 200 га включно станом на 1 січня 2017 року, що задекларована до 20 лютого 2017 року;

¨ у яких за період з 1 січня 2017 року не було одночасної зміни засновника і керівника;

¨ якщо в такій Таблиці зазначено коди згідно з УКТ ЗЕД постачання (виготовлення) таких груп товарів: 01, 03, 04, 07, 08, 10, 12.

Таблиця даних платника ПДВ за новою формою з 23 жовтня

Як зазначив в.о.начальника Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області Т.Левицький, що 13.10.2017 набув чинності наказ Міністерства фінансів України від 18.09.2017 №776 «Про внесення Змін до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі – Наказ №776), зареєстрований у Міністерстві юстиції України від 29.09.2017 за №1204/31072.

Державною фіскальною службою України забезпечено приймання Додатку до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Таблиця) за формою (J/F1312302) без наявності факту зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Звернув увагу, що інформація з Таблиці враховуватиметься автоматично системою Моніторингу у разі, якщо Таблиця не міститиме коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг ДК 016:2010 або коди товарів згідно з УКТ ЗЕД, відмінні від груп товарів, визначених Наказом №776.

Приймання Таблиці за формою (J/F1312302), яка повинна подаватися платниками податків з дотримання вимог Наказу №776, буде здійснюватись, починаючи з 23.10.2017.

В.о.начальника Галицької ОДПІ

ГУ ДФС у Львівській області Т.І.Левицький

 

Контакти:

Пустомитівська районна рада,
вул. М.Грушевського, 35, м. Пустомити,
Львівська обл., 81100.
тел. (03230) 4-12-56, 299-92-09,
факс: (03230) 4-27-57,

pustomyty.rada@gmail.com

pustomyty.rada

Районний часопис

PDF №47 від 16.11.2017р.

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ:

Співпраця

РЕСПУБЛІКА ПОЛЬЩА

11

УКРАЇНА

Календар

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Курс валют предоставлен сайтом kurs.com.ua

Погода в Пустомитах